" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Berusaha ^_^
Saturday, March 21, 2015 | 9:18 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . . .

Hello , Welcome Again di Diary Usangku :P puhhh , 2 hari aku tinggalkan benda kesayangan aku di atas meja belajar -.- nasib tak bersarang . huhu .. Hari ini aku nak cerita, cerita apa yah ? aku pun tak tau tajuk lagi ni . pergi hentam la , aku dah kebingungan pasal projek kayu ni -.- hadoiii ... 

Balik kampung 2 hari 1 malam tu pun sempat menggila sementara hoh -.- aku dapat pergi pantai akhirnya nak tenangkan fikiran . ulalaulala . aku tak kisah baju aku basah atau seluar aku basah asalkan aku dapat tenangkan fikiran ^^ Well , aku ni pelupa . mula2 nak bawak kamera -.- last2 datang kampung baru ingat kamera .chill . haha -.- 

Baru tadi dengar mimpi2 buruk dari datuk nenek aku . huh ~ macam sama je mimpi aku :( apa tanda ni semua ? harap2 tak jadi apa-apa :) aku terkejut beruk dengar haaha . bernasib baik lah dohh -.- haha .. Rindu aku nak pergi pantai nak baling bola tanah dalam laut -.- macam2 aku boleh buat asalkan aku happy -.- 

Budak-budak ni ganggu fikiran aku bila aku pergi jauh -.- sebab mereka takut aku hilang ? caya ? haha . aku bukan selalu bawak fone jalan2 , lebih2 lagi kalau battery fon aku mati -.- apa lagi aku tinggal kat rumah la :3 aku malas nak bawak balik kampung dan malas nak charge -.- terlalu hebat . .haha

Ok, Aku diberi Amaran tadi -.- OMG ! takut aku :)
So , aku cuba dari sekarang ..
Usaha nak buat apa yang sepatutnya sebelum aku tiada . .
kah .. kah ..
Amaran kuat -.- kalau tak dengar habis aku

Aku cuba ikhlas buat :)
InsyaAllah ^^
Ingin menjadi Mujahidah ? mungkin kalau hajat aku tercapai
Menjadi anak yang soleh dan solehah untuk ibu bapa aku ? Itu aku nak capai sekarang :))

Istiqomah..
teruskan Istiqomah akuuu :))