" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Cinta ? Crush ?
Friday, March 13, 2015 | 7:52 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM.... 

Nah , tajuk ni makan hati aku langsung doh -_- sekian lama memedam perasaan nak meluah hari ni -_- semua orang tak kisah pun aku luah perasaan hari ini -_- ~ aku buat blurr lah ya ? kita budak baik , kita suka pendam perasaan ni , sehingga kini kita masih pendamkan ,, *nak kaki tak * Kalau aku cerita satu persatu , esok 1 tahun berturut-turut tak habis ni , mybe ? huish ~ aku malas nak kongsi cerita sedih-sedih dah  2 atau 3 entry ada sedih-sedih , bosan orang tengok entry aku ni -_- chatbox masih kosong belum ada yang follow . ahak .. 

Genap la , 1 tahun bersama pembelogger sekelian :) Alhamdulilah , baru hari ini dah mencecah 100 follower . belum sejuta , million , ribuan ,macam-macam lah , dan hari ini kita budak sekolah dah cuti kita nak melompat tinggi dan baling buku , macam orang lepas terima ijazah tu .? bayangkan =) hahax .. Teringat pula pesan kat Kak Fatihah [ minahpurple] 

Fiqah Fiqah ~ Belajar betul² sungguh² . If nakk baling topi tuu biar adaa usahaa yang berbaloi . Okayy ? Impian dahh okayy dahh tuu . Usahaa kenaa tingkatkan . Okayy ?

ni yang dia ask aku tyme tu bila aku sebut pasal nak baling topi :P haha , ,

Ok kite dah keluar tajuk :)) aku cerita pasal cinta la -_- ! siapa berani hadap semua ni -_- Cis~

Cinta kini hingga sekarang makin menjadi-jadi macam aku ni -_- tapi ? dulu je la , aku dah tak layan cinta cintun sekarang , dalam hati berkata .

"NURUL AFIQAH, tolong dengar sikit kau tu tak lama lagi nak perang :) cuba fikir sikit , haish , fikiran mestilah matang sikit -_- jangan macam budak la ye " 

hah ~ tengok , ni aku fikir setiap pergi sekolah -_- kalau lah , kadang-kadang terlupa bah! huh! Aku tahu aku bukan baik sangat lebih-lebih lagi budak sekarang bila tengok seseorang mesti kata sombong lah , apa-apa lah , malas aku nak fikir -_- ! 

Dulu , tahun 4 kot , kot la -_- ni time-time cinta monyet main surat macam pos laju tu ? hah~ nampak sangat time tu tulisan kita buruk time buat surat , dulu kalau otak aku dah matang , hebat ? aku simpan surat tu sampai kini tau tak ? hmm nampak gaya , otak aku belum matang time tu -_- huh~ Best la dulu cinta-cinta ni sampai tak kenal usia .. cil -_- kalau ada seseorang baca ni memang sah akan terkenang kembali kenangan bercinta . harap-harap siapa bekas datuk aku tak tengok aku taip nih . datuk kau! ex doh -_- haha .. kalau baca jugak al mampus aku akan kena lepas nih -_- .. Aku pun tak tau nak mula dari mana , dulu peminat ramai sangat , lah sgt , aku yang minat diorang , smpai suatu ketika , first time aku nangis disebabkan tu je la , lepas tu , aku single smpai aku masuk form 1 , ciss~ tahun 5 & tahun 6 ? hmm , aku memohon maaf atas kesilapan aku kat diorang , Alhamdulilah berbaik semula . mungkin macam kawan .. mungkin , aku tak pasti :( kalau kawan biasa la , memang aku nak . hah ! aku tak nak kenang kisah tu , then , masuk form 1 , aku bukan tak tau , budak minat secara diam , dia tak nak bagitahu aku terus terang pasal dia suka aku -_- Capital D ! dia itu "BUKAN ISLAM" aku bukan tak terima , last sepupu dia pujuk suruh aku couple dgan D  . aku pun termakan pujukkan itu -_- "bisikan syaitan" hah!! dalam beberapa hari , time tu nak start exam , huh , dipanggil cikgu sebab main surat -_- , aku pun buat derrkk , ramai yang tengok aku jumpa cikgu tu , sampai suatu masa aku minta "break" bukan break basikal ya~ haha . Form 2 sambung balik dan break , hingga sekarang dia masih nak mengata aku , Alhamdulilah , aku sabar je la :) malas nak kenang kenangan lama :) mulakan hidup baru :)) Banyak yang bertanyakan 

"Adakah, anda single or taken ? " 

Sorry, kalau ada yang tanya , aku tak akan jawab , puas dah dengan cinta ni hingga aku pernah menangis sorang diri . 


Crush ? huish~ dulu aku tak ada crush :)) Sekarang aku form 3 dah ada crush , muka dia cute walaupun pendek la , tinggi sikit aku ? mungkin haha . .skrang dia form 5 :) dia pun nak perang -_- SPM :)) aku pun tak tau , aku kenal pun dalam FB , biasalah kan . aku taip2 jumpa nama tak dikenali =_= ! satu masa tu , aku main boom wall dia ,, tyme tu mula start kami orang gelak , sebab dia speaking english , apa lagi bila aku masuk group tu , tak payah nak mengata -_- terjah & lompat masuh group diorang . hahaha . .


Ok , sini jah ~ malas aku nak taip panjang lebar . tak da makna  , orang bukan baca pun -_- tolong singgah je :P hus ! aku pun malas nak taip takuut3 ada yang tengok blog aku -_- Encik Stalker .. nyah! ejaan anda ? hahahaha . 


-HAPPY HOLIDAY- 

JUMAAT - 13.03.2015 ( 7:51 pm )