" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Encik Misteri ?
Thursday, March 5, 2015 | 1:48 PM | 0Comment

Assalamualaikum , hello2 saya datang update lagi . saya tak kisah pun pasal exam -_- malam2 pun dapat study , tak akan nak hadap buku je ? menyampah , stress gilooo -_- hahaha ..
Dan hari ni punya cerita selepas exam ..

---Kantin ---
Mula-mula beli makanan apa entah , tetiba kawan datang
" Pyqah nah " sambil tunjuk
" Thanks " senyum ..

Lepas chacha [bff] sapa saya
" pyqah , sapa bagi tu , sedap weh , " tengok kek tu
" Encik Misteri bagi " saya gelak puas2 ..
" betul ke ? wo , ade secret admire " puas2 gelak
" biar lah , kesah ? " saya cubit puas2
" sakit la . wooiii " mengurut2 tangan yang saya cubit
" tahu pun .. "  .

Dalam beberapa minit kemudian ..
" Qama , letak sini jap eyh ? kek ni " tunjuk
" Ok2 .. "
2 minit kot ..
" yeahhh , plastik ada " saya lompat
" apa hal ? " memerhati pelik
" tak ada " hehe ..
" oh , pahal blurr muka kamu ? " tunjuk .
" tak ada, ," ohoo .

Loceng & pagar dekat tangga kelas dah buka saya lari lahh . . nak cakap sesuatu dekat Qama . Qama pun hairan tengok saya . haha

" Qama2 " saya jerit
" pahal ? " blurr muka
" sini " bisik saya kat telinga
" patutlah diorang tu gila nak rampas kek tu kat tangan kamu " gelak
" ya , saya pun kata . Encik Misteri bagi saya kek mereka semua jeles .. " hahaha

Masuk kelas .
Sempat makan tunjuk kat mereka , semua serbu saya nak minta kek , aduuhhh ... :3
haha .
Chacha menyapa
" Weyh! jeles saya , kamu dapat kek dari -Encik Mister " huhu
" jangan jeles , mungkin ini yang saya impppiiiiikann . Alhamdulilah tercapai " gelak puas2
" hmmm " buat muka sedih
"dah la kamu cha , itu untuk saya , mungkin dia nak rahsiakan nama dia kot " aku gelak smpai keluar air mata .
" lol kamu ni " cubit tangan .
" bye " hahaha

1 kelas tahu , kek tu diberi oleh Encik Misteri , padahal saya yang tempah kat budak tingkatan 1 mereka percaya betul2 .
Sorry kawan2 . saya tak da makna nak tipu korang pasal ni , coz , saya nak korang happy , sebab korang berusaha nak cari saya "BOYFRIEND"
saya nak mengelak dari tu , saya kata "Encik Misteri " bagi :)

Dalam kelas, saya terfikir ,
" Kalau betul-betul dapat "Encik Misteri" yang belikan kek tu , saya tak tau nak kata apa . itu yang saya bebel sendiri , , mungkin saya bertahan demi kawan untuk menipu sementara ini , saya tahu mereka berusaha untuk cari yang terbaik , tapi ? saya tak nak,  atas sebab tertentu . "

" Kalau "Encik Misteri " tiba-tiba muncul dalam hidup saya untuk apa jua , saya akan terfikir mungkinkah  ? saya terima hakikat yang saya ni pemilih lelaki ? yahh , itu bukan saya , please ! kalau ada budak baru pindah kelas kami , mungkin saya akan duduk diam  macam pendiam dulu :( saya tak mampu nak buat bising , .tapi ? paling saya nervous kalau dia tetiba menyapa saya ? haishhh . "

Malas saya fikir,,
Biar jadi Misteri :)
Encik Misteri semoga wujud di diri saya pada bila2 masa .InsyaAllah :)
Itu yang nak , tapi ?
saya tak nak hebohkan kalau betul2 "Encik Misteri" tu wujud
biar disimpan sendiri .,
Kali ni heboh pasal "Encik Misteri " dalam kelas,
Lelaki yang kacau saya pun dah bad mood tengok saya jejalan , haha ,
jeles kot ? hahaha ,, :P


2 hari lagi tinggal nak hbis exam :)
Jyeahhh ! merdeka.
Isnin depan last exam ,, heehehe. .