" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





HAPPY BIRTHDAY MAMA =)
Tuesday, March 24, 2015 | 3:23 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM ..

Welcome again ! btw aku kurang sihat . haha -.- masalah betul aku ni , bila demam tak jadi demam . bila selesma tak jadi -.- bersin singgah :P okeyhh !


Hari ini mungkin hari bersejarah bagi aku 
Hari ini juga hari istimewa aku 
mungkin aku yang tak tahu 
aku hanya mampu lihat :) 

Dulu , 
Aku tak tahu apa maknanya hari istimewa 
bila aku sedar , 
hari istimewa amat bermakna untuk kita 

Tapi, 
Aku tak sedih lah 
sebab aku ni susah untuk melupakannya
Walau sesaatnya
Ia tetap berada dalam fikiran aku ... 

Yes! 
Hari ini juga amat bermakna untuk aku , 
Dia mengandung aku selama 9 bulan 10 hari 
Dan melahirkan 2 orang kembar . 
Dia bagi kasih sayang secukupnya 

Aku membesar dengan penuh kasih sayang
Walaupun pelbagai rintangan yang melanda , 
Ia tetap menepuhinya 


Ya ! Kali pertama aku update pasal ni :) dalam sejarah . haha .. 

Happy Birthday Mama , 
Moga sihat walafiat selalu , 
Terima kasih bagi semua ini 
Minta maaf kalau ada salah silap ku , 
menyusahkan ape ke , 
tak dengar kata . 
tak dengar nasihat .
Terima kasih atas segala-galanya :) 
I love You so much ! 
I miss you so much ! 
Minta maaf tak da hadiah :) 
Doakan kejayaan saya dan Adik ,, :) 
Moga dirahmati Allah ^_^ 


Thank !