" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kali Pertama
Saturday, March 28, 2015 | 11:58 PM | 2Comment

ASSALAMUALAIKUM . . .

Welcome Again, Alhamdulilah beberapa jam yang lepas dah habis semua majlis mesyuarat agong PIBG 2015 dan penetapkan target bagi PT3 dan SPM . balik rumah rasa pening kepala melihat pandangan agak erh ~ mungkin aku kena guna cermin mata -.- aduhh ~ bila free aku nak ajak pergi hospital lah .. hahaha ...

*kembali kepada tajuk*

Agak-agaknya, kalau diingatkan balik aku rasa macam "cinta pandang pertama" bluerkkk ! malas nak fikir pasal cinta .. sebabnya banyak lahhhh


  • Tak fokus pembelajaran dan pembelajaran
  • Minda berawang-awangan 
  • Berhayal dalam kelas 
  • Tidur dalam kelas sebab ber"text2" dengan bf/gf
  • Pelajaran pun merosot 
  • Cikgu selalu tegur sikap semakin berubah 
  • Tertekan tengok seseorang itu 

Hah , tulah sebabnya .. Ehemm . Bagi yang pandai meletakkan atau menyusun masa untuk dibelajar atau pun berdating .. suka-suka .. ^_^ bagi aku , jikalau aku ni bercinta , mungkin aku lebihkan masa untuk belajar .. mungkin la ye! tak nak lebih-lebihkan masa nak berdate .. kahkahh 

Jap-jap .. couple kan haram ? hah ~ ingat pelajaran  je la .. Jodoh itu Allah dah aturkan tapi kita kena usaha .. usaha menuju kejayaan ^^ *angkat kening*


Aku memang suka sesangat dengan "kimigayo" haha ! bestkan nama gelaran aku kat dia. . ni aku dapat nama " kimigayo" dalam buku teks sejarah . haha ..

First tyme aku jumpa dia , masa Seminar UPSR ,PMR dan SPM  ( 2012 ) dulu .. kami duduk sama meja bernombor 8 :) cehh aku ingat balik ^^ haha . time tu aku duduk dengan budak perempuan dari sekolah Datuk Awang Udin kot .. yang paling best la , masa seminar tu nak habis -.- aku sempat baling kertas kat dia -.- nasib baik tak sombong . awal2 memang dia sombong la . ada ku kesah ! haha ..

Last sekali kami buat , aku sempat baling kertas dan mintak tandatangan ^_^ entah dimanakah tuju kertas tu . dah 3 tahun baru nak cari ahahha ...

Aku masuk Form 1 [ 2013] .. aku pun terkejut , dia sama sekolah dan kelas aku .. :/ errr.. aku terkejut dalam hati . hahahah -.- well , dia ni dulu sedih dan akan menangis dalam beberapa minit selepas di tegurr oleh cikgu , tu yg boleh buat aku gelak ..hahaha

Form 2 kami 2 dalam kelas je berketurunan "MALAY" haha . seorang laki sorang perempuan hahah .. tyme ni aku masih ada orang cinta kan akuuu . kbabooommmm .. hmm . yg ni aku paling menyampah nak mampus ingatkan -.- huhuhu . 2 orang kawan laki ni , aku baru je berapa hari buat keychain aku tempah la dohh -.- 2 orang laki ni Shahrul & Kimigayo sembunyikan -.- sampai sekarang tak bagi .. hahaha


P/s . nanti aku sambung cerita . hahahah