" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kembali bergembira atau bersedih ?
Thursday, March 26, 2015 | 9:06 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM ...

Hello, datang kembali tanpa ada jemputan ke majlis -.- majlis ape kebenda aku ni . kk :) 28.03.2015 ( Sabtu ) Pihak sekolah SMK MUKAH , akan mengadakan Majlis Mesyuarat Agung PIBG 2015 dan Penetapan Target bagi PT3 dan SPM ..

Aduhhh ~ aku baca surat yang diberi pun macam nak koyak buat bola :D tak kesah ponn . tapi paling merugikan ialah pihak sekolah . mereka susah-susah nak buat kami sesetangah murid koyak dan buang dalam tolong sampah ! hahaha .. berakal lah sikit -_- ~ 


*kembali kepada tajuk* 

Yeah ! aku tahu aku terlalu meminati budak tu . tak aku sangka dia chat dengan orang lain . haha . disebalik gelak , aku terasa 

" mungkin kah ? aku akan terlepas ? " 

hmmp, tak tau nak kata apa , sebab dia pandang aku macam ada sesuatu dari riak wajah , mungkin aku minat dia . dan sebab lain ? :( 
Aku pun tak tau .. pagi-pagi lagi dah aku tanya aema .

" Ma , ada chat dengan kimi ke ? " 

Aema gelak dan dia kata

" Ada , tapi dia add dulu . . ada cerita yang kamu belum tahu .. " 

Ayat terputus sebab aku menyampuk dulu 

" apa ? " 

Aku pun menanti jawapan 

" Dia tak nak bagitahu siapa kecuali saya [ Aema ] 

Kecewa gila aku ! tak apa lah mungkin ada hikmah aku kat sini . 
Aku syukur sangat-sangat aku simpat nama wechat dia dan nombor fon dia :) huhu .. 
Moga ia akan maju jaya nanti .. 
mungkin kesempatan amat nipis untuk aku . haha .. 


Mungkin aku tak mampu nak kata apa,
biarkan ia menghilang
Demi masa .. 
Aku relakan .. 
Biarkan dikau bahagia 

Aku tahu , 
betapa susah untuk aku menerima kenyataan 
kau tahukan ? 
aku ni susah untuk mempercayai kata-kata 
orang lain .. 
selain ia bersemuka dengan aku ! 

Aku hanya mampu 
ungkapkan kata 
"KAWAN BIASA" 
kita mesti tahu . 
Dari perkenalan diri kita.
 siapa orang yang kita kenali . 
mungkin itu langkah pertama .. :)) 

Mungkin saat ini aku akan gembira , 
demi ini ? 
mungkin .. 
aku akan sedih bila aku dikecewakan -.- 
aku akan usaha untuk menjadi seorang rakan yang baik . 
InsyaAllah ^_^ 



P/s : Kimi menyewel kat PSS -.- jeles aku tau ? -_- kau tak nak kawan aku punn.. cisss ~ ingatkan awak ni peramah . tapi sombong ! hahaha kimi-kimi .. kimigayo . hah , ambek kau . hahaha . jangan marah ye kimi . aku suka2 buat ni -.-