" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kesedihan dan Kegembiraan :))
Friday, March 6, 2015 | 8:22 PM | 0Comment

Assalamualaikum , umm , saya terpaksa batalkan niat untuk mengupdate tajuk " Kerana Itu Takdirku" tak kesian saya tengok :( tapi  ? saya pertahankan selama ini , hanya untuk menceriakan perasaan dia . :) thank tau ! hii .

Famous da pasal "Encik Misteri" kawan cakap 
" pyqah , tak yah sedih2 encik misteri tak bagi kek " 
apa lagi , saya terus kejar pusing 1 blok kelas, 
orang yang tengok buka mulut :P [tipu] 

Mereka gelak2 , tyme exam sempat mengata
" Encik Misteri mana ? " 
marah doh mereka kata saya macam tu , 
masih ingat jugak mereka :) :P 
hahaha ,, 

Exam Pendidikan seni paling best , walaupun saya tak pandai melukis macam orang pepular *betul ejaan ? :P *
Main oil pastel , hbis 1 tangan kotor mereka buat -..- 
saya pun terjebak dengan mereka buat , buu , 
masuk tandas , cari sabun , tekan2 tak sabun . 
saya ambil idea supaya pegi kantin

cari tempat basuh tangan dan terjumpa sabun [detol ] bbuu
lepastu , tekan la , ingatkan tak ada air dalam , 
baaba. tekan la , basah baju dan bau sabun , ngee -_- benci 
gelak puas2 . dtg suara saya menjelma 
"orang sakai baru jumpa sabun " 
hahahaha .. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alhamdulilah , hampir selesai exam , tunggu hari isnin ni :) Isnin ni last exam , 2 paper sekali gus . :P 2jam duduk kat meja exam . tak selesa -..- 

hahaha . 

Semoga berjumpa lagi .