" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kesibukkan melanda
Sunday, March 29, 2015 | 9:27 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Alhamdulilah , dengan masa yang agak suntuk untuk aku mengupdate blog , kerana hari-hari sibuk membuat kerja apa entah . homework berlambak , pembetulan exam pun banyak . hmm . aku pula dah mula pening kepala mungkin migrain -.- hmm , banyak dugaan aku kali ni . aku kena usaha lebih banyak .. biarkan apa yang telah berlaku dan berlalu sudah kenangan yang silam . 

Alhamdulilah , tunggu dan tunggu mungkin aku akan buka buku baru . InsyaAllah , dengan izin dan doa-doa kedua ibu bapa aku . mungkin ini kali ke-2 aku :) selepas berhijab . mungkin apa kah lepas ni ? Semoga baik-baik ja ^^ 

InsyaAllah .. 

#Muslimah 
#MogaBerjaya 
#Timbailmuduniadanakhirat
#PT32015
#Istiqomah 
#Usaha 


Minta maaf tak dapat blogwalking sekarang :)