" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





RINDU :)
Thursday, March 19, 2015 | 10:25 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 




Hello, aku datang untuk membuat pengakuan sebenarnya aku ni *mengangukuan apa benda -.-* aku nak buat satu pengakuan bahawa sekolah akan bermula tidak lama lagi dan aku nak tambah cuti 1 minggu . hah -.- mesti orang semua gembira ni -.- nasib weyhh -.- 

Bila sekolah dah buka, cikgu siap tunggu kami orang datang :) siap datang lambat nama kena tulis -_- aku syukur sesangat aku tinggal dalam kawasan sekolah . haa . aku datang awal atau akhir ada aku kesah -.- pelajar contoh untuk adik-adik form 1 dan form 2 nih -.- aku terlalu rindu nak masuk form 1 dan form 2 -.- sebab aku nak main-main puas-puas . 

Apakah daya kita kena terima hakikat bahawa anda akan menerima ujian yang agak menyusahkan perasaan anda -_- terlalu menyakitkan bahawa anda akan menduduki PT3 . second year ! habis , kalau keputusan merosot turun naik .. memang siap semua kena baris dan kena denda . yeah! aku tipu . 

Isnin lepas sebelum cuti atau sebelum habis exam -_- aku tabahkan diri untuk mendaftar diri aku sebagai CALON PT3 2015 . cisshh! berat sungguh tangan aku nak menulis nama ,nombor IC , tempat tinggal . dan macam-macam -.- Bagi calon bukan Islam mereka akan ambil matapelajaran 8 subjek -_- pelajar Islam 9 Alhamdulilah akhir sikit habis . hahaha -.- 

Jom, berbalik kepada tajuk aku hari ini -.- kau nak tahu tak  ? apasal aku tulis entry aku "RINDU" sebab bila aku sebut pasal rindu ni . mesti jantung aku berdegup laju entah , tak cukup oksigen kot -.- memang la -_- bila aku duduk sorang2 mesti aku terfikir seseorang -_- entah siapa :) 

Bila aku duduk kat Kantin time rehat . mesti ada salah seorang akan memerhati , aku tak akan perasan . cuma aku bagi jelingan tajam -_- ~ mungkin ada yang terlalu merindui aku kah ! nak mampus aku lepas ni . hah ~ aku sendiri type pun ayat macam budak sekolah rendah -.- !~

Aku Rindu dan Rindu nak jumpa 

  1. Kawan 
  2. Hangout sama
  3. Jalan-jalan 
  4. shopping 
  5. macam-macam 2 
Teringin nak lepaskan rindu :) mungkin family aku akan lepaskan aku keluar lepas PT3 nih . haha -_- ini yang aku nak ..

"Kakak , tyme cuti ni kamu nak pergi mana ? " 

Kalau lah family aku tanya macam ni . -_- ! aku akan jawab 

" aku nak balik kampung , buang perasaan yg stress gila lepas exam -_- jalan ronda-ronda kampung guna motor " 

Kalau aku berani la -_- aku tak nak sejarah silam mungkin berulang .. kalau aku balik kampung atau jalan-jalan rumah sepupu ka .. mesti mama aku pesan 

" Kalau nak balik kampung ke rumah sepupu ke ape ke , jaga tempat tidur -_- bantu apa yang patut . tolong masak , tolong kemas atas meja ke ape ke " 

hah , setiap kali aku jalan or balik ni -_- .. ini mesti dengar -_- 

Aku hujung tahun ni mungkin aku nak melancong keluar negeri jap -_- jalan sorang2 or berfamily . haha :D 

Aku nak pergi apa yah ? 

KL ? kalau aku ada kawan kat situ -_- tapi kawan mama banyak kat situ ? -_- 
Terengganu ? yeahh ! aku dapat jumpa ustz , ustzh dan cikgu ajar aku dulu 
Kedah ? yahhhhhh ! itu aku suka -_- sebab ckgu aku banyak kat sini :D :D 
Kelantan ? aku pun tak pasti -_- 
Perak ? Ustzh aku pun tersilap ada kat sini 
Pahang ? yah ! ini pun ada 0_0 
Negeri Sembilan ? memomeo , tak ada :( 

Apa lagi negeri aku nak sebut nih ? aieehhhhh --__--- 

Dah2 , otak aku ni fikir nak cuti hujung tahu je tau -_- mungkin tak dapat -_- abg aku SPM cisss ! penghalang betul kah ! 

Ok byeee