" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tajuk aku mana ?? mana ??
Tuesday, March 17, 2015 | 2:08 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Yeah ! aku update awal pagi ni, disebabkan mata tak mengantuk aku pergi on laptop mari menyiasat  menyiasat aku lah ni -.- terasa penat mata dan badan tunggu sakit pulih , :) saya senyum . tak nak sedih . kah ! 

Paling hebat aku 2 hari ini -.- orang holiday gemOkk ! aku holiday fikir nak KurusSs .. sampai jadi macam ni =_= siapa susah ? diri sendiri . hahaha . . Akk Fatihah bagitahu aku .

" kot2 adik gastrik "

aku pun jawab la

" akk , seumur hidup saya , saya tak da penyakit . kah! "

Berhenti menjawab . haha
Akibat aku jugakk . orang panggil makan aku terperap dalam bilik .
online keja aku , sampai kena panggil dan ketuk bilik -_-
nasib aku tak text orang lain . haha ..

Perjalanan aku pagi tadi . lah sgt .

Pukul 2:47 pagi

Aku tidur dalam masa 1 jam setengah , terus bangun on laptop tepi , terus on twitter -_- haha ..

Pukul 4:20 pagi

Aku stalk mana2 la acc orang sampaikan sedar jap 4;20pg . apa lagi , ambil pencuci muka , berus gigi tuala , pergi bilik mandi , semua dalam rumah masih tidur kecuali abang aku masih study haha ..

Pukul 4:30pagi

Siap2 dah , aku terkejut sendiri , nasib tak melatah , sebab bila time sekolah , aku set alarm 4:30pg , so aku lupa nak off kan alarm . -_-

Pukul 5:00 pagi

Aku pun tidur di ulit mimpi .. -_- sampai tak sedar pagi

Pukul 9:40 pagi

pemalas nih ! terkejut dengar deringan telefon bunyi entah sapa call aku pun pusing keliling cari fon aku , padahal fon ada atas meja belajar -_- terasa berat kepala bangun .. -_-

Pukul 9: 48 pg

Aku pun makan donut , pas aku makan ,aku rasa pelik dekat donut tu -_- apa lagi pergi buang la -_- terpaksa makan gula-gula !

Pukul 10:00 pagi

Mama aku tanya ,
" Kakak , dah mandi ? " sambil duduk
" Aduuhhh, tak akan tak dengar kakak mandi pukul 4:20 pagi ?? "
" ouh, patutla syampu bersepah kena -_- "
" hahahaha "

Pukul 11 :15 pagi

Aku rasa macam lain sikit , then aku pergi dapur masak apa entah aku masak main hentam , masakk maggi kari -_- maggi kari aku nak makan da perut kosong , huuii , cari planta , yes ! ada . haha . aku masak2 , tak kesah pun budak2 tu tengok aku sedap2 makan , nasi bukan banyak pun aku ambil , pun tak hbis -_- ! aku bagi budak kecik la makan , haha

Pukul 12:00 tgahari

Buka peti sejuk , ambil air anggur terus minum . -_- [sakit perut]

Pukul 1:00 ptg ----> Pukul 6:00 ptg

hadap laptop ---> pergi dapur ----> masuk bilik ---> hadap laptop .
tu je keje aku , sampai kena bebel , ,hahaha

Pukul 7 :00 ptg

Nak masuk maghrib aku mandi , haha , .aku terpaksa mandi akhir sikit -_- bgi laluan tuan puteri , datuk2 , menteri mandi yang paling lama -_- 20 minit dalam tandas -_-

Pukul 7:45 ptg

hadap laptop balik ,
mama panggil

" kakak, makan udang tak ? "
" tak nak , xlapar "


Pukul 8:00ptg hingga pukul 11:45 malam

Aku rasa pelik , haha , sebab aku sakit tak pernah macam ni sekali . then .. sakit lagi . lagi skit
cuba tidur . macam2 bunyi didengari :3 aduuhhh

Pukul 2:05 pgi

Aku update dan mata mengantuk .. kbyeee ..
muahhhh! aku tidur dulu :D :D



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tinggalkan jejak anda :))