" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





11 Mei 2015 !
Wednesday, April 8, 2015 | 12:11 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . . .


Alhamdulilah , selesai sudah homework walaupun dah lewat malam baru nak update . hoho akibat terlajak tidur waktu petang -.- sampai tak ingat nak buat homework hahaha ..
So, terlewat jugak nak siapkan homework jengjeng !  aku pun macam entah apa , aku terus bangun tanpa buang masa ambik buku terus buat buat haha -_- 

Last sekali , pukul 12 tidurr , ngee ! mengantuk :3 memang puas buat homework haha sampaikan dapat siapkan sampai gitu sekali .. 

Haha ! idea hilang , so 11 . 05 . 2015 Exam pertengahan >< adehhh .. 
memang masuk lokap balik ni . 
benda yang aku guna on9 ni simpan jauh2 .. 

Keputusan kali ni "GAGAL " 1 kelas 3 E !
Hebat 3E 2015 kali ni . 
hahahaha -.- 

Nak usaha lebih kali ni :))