" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Aku pun bermimpi semata-mata
Saturday, April 18, 2015 | 7:43 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Walaupun ia dah berlalu terlalu cepat aku fikir mungkin aku terlalu "cemburu" kerana dia minat dekat kawan aku ? Adeehh ! tolong hapuskan perasaan "cemburu" aku sekarang , aku tak layak untuk dia , Allah dah tentu siapa akan dampingi dia "one day" nanti , bukan aku ! aku hanya mampu doa kebahagian mereka . :) 

Tanpa disedari , aku mula nak sesi suai kenal dengan dia , apa malangnya, gile~ ade orang cemburu -.- menyemak je orang cemburu tu ! hapuskan perasaan cinta aku sekarang, lemah semangat aku nak study bila teringat perasaan cinta aku dulu mula dihancuri . huahua . 

Barang yang dah lepas tak payah dikenang kembali sayang oiii , yang dah lepaskan , kenapa nak kenang ? bawalah ia jadi pengajaran dalam hidup kita :D huahua . kalau blog ni dapat letak "emoji" memang sah aku akan letak emoji sedih-sedih dekat sini , hambekk kau ! malangnya , blog masih kuno . ngekkk !

Aku taip-taip kekadang pandai typo :D huhuhu, tapi  bila aku typo sorang pun tak tegur aku , weyyy! tak aci langsung tau tak ! >_< hahahaha blog sekarang semakin sunyi , aku pun bukan aktif sangat memblog ~ bulan 5 exam , & kerja kursus memeningkan [ sejarah & geografi ] 

Memang kali ini , memang dunia alam maya aku akan ditinggalkan sementara menunggu result PT3 yang menjelang 6bulan lagi :D aku ni  nervous tak tentu pasal , memang nak kena sepak . huahua .. PT3 sekali je seumur hidup . :D

Kalau ada rezeki aku nak lulus penuh A's ! mungkin ada tawaran masuk asrama penuhhh ! weyhhh! aku rindu nak berdikari sebenarnya, kalau aku berdikari , aku tak akan sentuh empunya, laptop . hahaha ..sebab aku duduk asrama . ngee

Bayangan semata-semata ,
InsyaAllah ,
menjadi kenyataan :))

Doakan ^^
PT3 [ 2015]