" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Alhamdulilah , Selesai ! :)
Wednesday, April 1, 2015 | 2:39 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . . 

Walaupun dalam keadaan demam dan selesma , aku usaha jugak nak maju kehadapan walaupun agak "nervous" di depan cikgu :) mungkin markah yang cikgu bagi dapat dibawa ke PT3 tahun ni :) ia agak memuaskan daripada aku tak ada markah kan ? :) Syukur sesangat ! itu mungkin ujian contoh bagi "Ujian Lisan" tahun ni .. disebabkan aku terlalu nervous nak buat dan nak bagi perkataan yang penuh aku tak nak jadi bisu . hoho -.- kawan sebelah aku hanya dapat 20/50% adehhhh ,.. sikit lagi dia ni .. :3 aku dapat ??? haha malu2 -.- tunggu PT3 .. aku usaha lebih :) Terima Kasih Cikgu walaupun pelajar tak suka dengan cara cikgu mengajar :P bagi aku ia amat bermakna dan bernilai untuk aku :)

Alhamdulilah , dalam masa yang sama aku sempat menyiapkan projek kayu aku dalam masa 10 minit tinggal :3 aku banyak tolong orang potong MDF , kayu apa entah . tu yang aku lambat . paling lambat bila nak tunkul paku -.- semua salah aku pukul -.- benciii .. ahaha .. 5 minit sebelum habis aku syelek semua kayu tu . tak kesah , cantik ke tak . dah masa nak habis , belasah lah ye ? -_- ! haha .. Itu tanggungjawab bersama , bantu membantu amalan mulia .. haha .. 

Panas k panas , uheheh panas pun panas :) aku dapat memahami rentak kawad kaki walaupun dulu aku sukar untuk menyertai kawad  kaki , tapi , tahun ni aku cuba sertai Alhamdulilah , kaki dah sembuh sepenuhnya mungkin la :) hahaa .. aku ikut punya ikut kaki orang depan . yeahh !sama . hohoho...


Itu saja kali ini yah !
Fikiran saya akan melayang lepas ini !
Kaul Festival di Mukah :)
18.4.2015 - ??? lupa . hahaha