" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





ASK DAN ASK TANPA HENTI
Friday, April 24, 2015 | 9:25 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Alhamdulilah, kali ni update lagi haha! betapa best nye aku update nak mengupdate blog membuang bosan aku . Tempat aku menaip adalah di blog . aku tak tau , kena hati aku terbuka nak buat blog dulu . haha poyo ayat akuu ! -.- 

Ni hah , aku nak share sikit lah . 2 3 menjak ni , aku asyik terima ask dari anon yang aku tak kenal . aku suruh dia untick dia tak nak . habis tu aku nak buat apa ? aku geram lah sikit entah apa . dah lah stalk twitter aku . kah ! orang suruh untick dia tak nak , memang sah2 nak kena . 

Pagi tadi aku berkesempatan online sebelum pergi sekolah . tetiba ada anon ni ask aku secara tetiba la . aku lupa apa yang dia ask , aku pun "terdelete" ask dia , tak tau macam mana boleh hilang question dia hantar , mungkin aku salah tekan . aku scroll yang dulu2 lahh . apa yang dia .. 

Aku scroll sampai bawah , ask anon tu hilang semua . aku tak tau siapa buka acc ask aku . adehhh .. menjadi kebingungan aku kat sini . hish! macam2 dah aku buat . mungkin ada seseorang hack acc ask aku sekarang . .moga kau berabus dari sini . 

aku tak tau kata apa2 . entah semua soalan dan jawapan aku replay hilang . dia yang ask la -.- adehhh .. hmmm . .bad mood !