" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Berusaha Lebih Gigih !
Sunday, April 19, 2015 | 6:46 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . . 

Aku makin nak sibukkan diri aku dengan kerja banyak-banyak , aku memang tak kisah langsung walaupun aku bersengkang mata nak buat homework , mungkin itu tanggungjawab aku kena laksanakan dengan betul dan ikhlas :) nak jadi budak baik kan ? ehem, budak sekarang budak baik .wahaha !

Mula-mula aku terfikir nak jadi seorang pengawas ^^ alamat hidup aku whaha, tak da rezeki aku nak jadi pengawas tahun ni :) mengharapkan displin , tingkah laku , pemakaian aku , dan sebagainya bersih tak ada 1 pun yang kotor . bukan kotor macam kena cat , mesti kemas lah , ikut peraturan sekolah :D 

Aku kena ubah sikap aku nak berjaya ^^ berjaya dalam akademik , walaupun aku tak minat sukan langsung ^^ aku penuhkan waktu aku nak belajar , solat , mengaji apa semua :D tak nak lupa ^^ solat sunat banyak :) mungkin rezeki aku tahun ni :D yahhh ! 

Cikgu pun dah pesan banyak-banyak , supaya solat sunat buat banyak-banyak kalau nak berjaya :) aku anggukkan kepala menandakan aku betapa faham perasaan cikgu nak tengok anak muridnya berjaya ^^ haha . InsyaAllah boleh ! InsyaAllah Boleh !

PT3 tahun ke- 2 , 
walaupun agak-agak nervous !
mungkin nervous aku untuk sementara  , 
bila perang nanti mungkin hilang . 
haha ! 

Moga berjaya mencapai cita-cita ^^