" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bola Tampar
Wednesday, April 22, 2015 | 11:05 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Walaupun sibuk sekarang disebabkan exam nak dekat so , aku ni tetap jugak on9 kan ? memang tak dapat nak dijauhi . adoii -.- aku pun rasa pelikk .. hahaha  

Pada hari selasa , kah macam ceramah aku kat sini , 
aku dan kawan aku sorang masuk group main bola tampar . ingatkan main apa entah .. ahaha . aku memang langsung tak minat bola tampar atau permainan sukan . aku hanya minat akademik ja :) nak belajar rajin kah !

So kami main la .. cikgu ajar-ajar aku sampai sekarang cikgu tu gelak . -.- tengok aku main tak pandai . pada suatu masa ..

cikgu cakap 

"kalau bola tu atas kepala atau belakang korang , korang undur , bukan buka mulut "

kami start main 2 3 bola ditampar cehhh . kali ke empat mungkin . terkena kepala cikgu . ciss ! kami semua terduduk dan gelak puas2 sebab cikgu sendiri tak undur diri . hahaah-.-

lepastu cikgu cakap

" dah2, tak payah gelak"

tapi ? cikgu  gelak sendiri tiba masanya untuk aku memukul ..hahahaha  memang aku rasa malas nak main . sakit tangan aku main .. haha

cikgu tanya kat aku .

"eyh. rehat tadi ada makan nasi ke ? "

makan chakkuii cikgu . hahahaha


okeyh! aku lupa nah perahkan idea aku jadi jus . tu tunggang langgang dah blog aku skrg . .short story .

kesuntukan masa untuk update :(