" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Budak Form 1 :)
Thursday, April 30, 2015 | 8:15 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Ambil kesempatan nak update ni, walaupun esok cuti haha aku tetap nak update walau pelbagai cara untuk mengupdate cehh! ahahaha . tajuk aku di atas ? wahhh :D hahaha happy sorang2 ni -.- 

Aku tengok budak form 1 sekarang macam dekat sekolah agama :) aku dulu form 1 tak guna tudung labuh :( ciss, aku dulu bukan tak ingin . bila hati aku lembut sekarang mulalah aku tengok diorang guna tudung tu , walaupun labuh mana sekalipun diorang guna jugak tyme KK :) tapi kami dulu dilarang :( hmm. .

Tak aci langsung..

Bila aku tengok budak form 1 lalu depan aku , aku rasa ada sesuatu yang terlintas dalam fikiran nak guna :) tapi dah terlambat la , kalau aku form 1 dah guna tak apa , ni dah 3 tahun duduk kat sekolah tu , seumur hidup aku baru tengok 2 3 orang je guna tudung labuh macam tu ,, :)

Usaha :D

Entry pendek ^^