" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bulan 4 Istimewa Bagi Aku ✌
Saturday, April 4, 2015 | 8:46 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM ... 

kenapa aku katakan bulan 4 paling istimewa untuk aku ? banyak kenangan manis mula menyinar diri aku setahun yang lepas :) Allah bagi aku hidayahNya kepada aku supaya aku berhijab , Alhamdulilah :) mungkin tahun ni ? Allah bagi kat aku semula ? InsyaAllah , niat aku tahun ni sebelum PT3 . aku kena berubah .. berubah kearah yang betul :) -Doakan ya- 

Aku jugak nak usaha sedarkan diri aku ni , yang lalai dan terlalu lalai di alam maya , sampai terlupa melakukan apa yang wajib , melambatkan perintahNya :( hmm , jahilnya aku .. 
banyak kali orang nasihatkan aku . aku dengar .. tapi ? dalam hati aku niat 

" Tunggu , tunggu , Aku berubah nanti , aku berubah .. " 

Tu yang aku ungkapkan kekadang , aku akan ask orang yang berilmu .. aku tanya itu ini . baru aku faham .. faham dan faham .. aku lakukan .. lakukan dengan sempurna :) InsyaAllah .. 

Ada dalam beberapa hari tarikh bermakna aku tahun lepas :) 2 minggu lagi kot . hmm .. aku usaha .. usaha .. tak nak putus asa .. 

Syukran , kepada akk .. banyak bantu dalam hal macam-macam ni .. 

aku tak tau nak tulis apa  lagi , air mata peneman aku sekarang :( hmm ..