" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kerinduan Melanda ~
Friday, April 3, 2015 | 7:27 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Update lagi ! >_< ehehe . Aku bukan rindu dengan sang kekasih lahh -_- tu tajuk aku ! aku tak ada tahu nak tajuk apa . hahaha .. Aku terlalu rindu nak ikut aktiviti yang dianjurkan oleh sekolah seperti 

  • Ceramah 
  • Khatam Al-Quran 
  • Syarahan 
  • Dan lain2
Rindu sesangat , walaupun tahun ni nak PT3 , aktiviti tu tak menghalang aku ,.. cuma masa agak singkat untuk membuat persiapan .. mungkin boleh bawa kepala aku pening atas stage hahaha -.- cikgu pun tak galakan pelajar PT3 dan SPM ikut aktiviti yang dianjurkan takut masa pelajaran terganggu . haha ..


Aku rindu nak ikut khatam Al-quran ramai-ramai .. :( kekadang je dapat macam tu .. huhuhuhu .. Dulu pernah bercerita tapi tu lah -.- xdapat nombor .. nangess ! ..

Tak da idea , aku pun nak blah dulu ya !
Homework banyak sangat >_<
Mata pun dah sakit hadap laptop lama-lama :3
huhuhu ..

#np : Hijjaz : Kau sahabat kau teman