" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Saat-saat semakin hampir
Tuesday, April 28, 2015 | 10:39 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Walaupun keadaan tak mengizinkan untuk aku mengupdate blog sekarang, tak apa , aku usaha nak update jugak takut ketinggalan tarikh pulak kah! tolong gelakkan ;-) Walaupun aku punya blog dah sunyi ada sarang labah-labah sikit , aku belum berkesempatan nak buang sarang labah-labah tu , sorry ! Aku bukan pengotor . kah! 


Semua saat-saat mengejutkan aku semakin hampir , aku paling nervous :3 


  • UJIAN II 
Ujian kali ke-2 mendekati aku , tinggal 2 minggu lebih lagi , mungkin .. Ia akan bermula pada 18.05.2015 [ ISNIN ] hmm , study pun belum lagi mungkin lepas ni akan lupakan dunia online sementara aku kena focus ujian akan datang ni , InsyaAllah :) 


  • RAMADHAN
Hah, yang ni lagi aku kebingungan sebab 3 hari je aku dapat ganti puasa , hari-hari busy alahai , esok start aktiviti KK , dan Khamis , Aktiviti sukan , ciss ! aku tak minat sukan , lagi jugak nak paksa aku main :( so aku terpaksa kerana relakan diri ini berpuasa pada cuti 2 minggu nanti :) InsyaAllah


  • SYAWAL 
Pasal ni aku tak nak fikir aku hanya fikir nak study , dan study :) tak nak fikir raya sangat takut aku lupa hasrat aku :D hehe , Syawal ada setiap tahun , mungkin tahun ni , syawal tak mengizinkan aku nak bersuka ria . syukur . cehh! jangan jeles pulakkk ! :P 


  • SAKIT 
Mengharapkan sebelum PT3 , sakit aku akan bertahan untuk aku mencapai kejayaan dalam peperiksaan nanti , doakan aku moga berjaya menjawab soalan walaupun keadaan tak mengizinkan , sedekah al-fatihah banyak :) moga dapat masuk dewan peperiksaan :) 


  • PERUBAHAN
Mengharapkan perubahan aku akan bermula entah bila , mengharap sesangat sebelum Exam II dan Ramadhan :) doakan :D hehe .. InsyaAllah atur niat betul-betul insyaAllah dapat :D


  • PT3 
Hari yang ditunggu-tunggukan oleh semua pelajar batch'00 [ 2015 ] moga dapat menjawab dengan tenang :D doa banyak-banyak moga dapat jawab soalan yang susah menjadi senang :D hehe .. :)) *senyum lebar* 


  • RESULT PT3 
Ketibaan tetamu kehormat "Result PT3 untuk tahun 2015 " agak ? .... Meningkat . . Alhamdulilah . huiii tak sabar dah aku ni . hahaha . k.. :D hahah sabar , istighfar banyak2 doa banyak2 :D 


  • ALIRAN / PEMINDAHAN SEKOLAH / KELAS
Aku mengharapkan result aku ni bgus dapat skor A's asalkan lah :) aku nak lari dari  sekolah lama aku sebab aku tak tahan dengan sumpah seranah diorang aku nak pergi bawa diri berdikari dan nak hidup aman . .hehehe .. :) semoga berjaya !