" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tajuk tau !
Friday, April 17, 2015 | 6:56 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . . 

Lama betul aku menghilang tanpa khabar dan berita, Alhamdulilah masih diberikan nafas untuk memulakan hidup aku dengan penuh keredhaan seorang ayah dan ibu . Aku dengan penuh semangat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pelajar untuk belajar disekolah . haha -.- 

Sakit tuh disini -.- yah ! aku sakit ke ape ke , aku sanggup nak datang sekolah . Aku tahu kawan akan cari aku nanti .. yah ! buat kerja tak berfaedah langsung haha . sampai cikgu kata "kamu (ema&aku) 2 ni tergedik-gedik jalan sana sini kenapa ? cikgu nak check nota ni " aku apa lagi , mula lah sayap penguin keluar .. aku tak tau , macam spontan je aku buat -.- hahahah

Okeyh! sekarang dah famous pasal kaul esok , nasib tak trending  dekat twitter pasal kau esok.. hahaha -.- ni yang aku pelik ! kawan aku cakap pasal kaul aku cakap pasal belajar . lah semua buat muka merajuk . kah ! itu aku , aku tak tau mulut tetiba cakap macam tu , iyah ! itu aku kata betul , bila aku fikir pasal pesta akan berlangsung esok . 

" ade duit ke aku nk pergi kaul ? "
" ade transport ke aku nak jalan2 ? "
" apa faedah aku pergi sana ? " 

semua soalan keluar dari fikiran , soalan kbat nak mampus ! haha ! memang aku tak tau nak cakap apa tu je aku dapat beri . haha 
Kaul sini lama sangat -.- exam nak dekat diorang syokk cerita pasal kaul . adehhh . sabar .. 

Kalau xda duit nak pergi kaul , sebab kena simpan duit banyak2 . takut tak da barang keperluan nak beli -.- barang naik mendadak kata kawan ? kawan aku bahas sendiri , aku ikut bahas sendiri dengan dia , aku menang kahkah !

Tyme psv aku duduk diam , pening kepala melukis doodle flower cantik sekali fuhhh~ tunjuk kat kawan , poyooo! terus rampas , berebut mereka nak , haha ngek sungguh ,, aku pun kata dalam hati insyaAllah aku free , aku rajin aku lukis untuk korang , tu jah ! hahaha :D