" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Welcome Back Cikgu Zahora
Tuesday, April 21, 2015 | 10:28 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Kisah silam tak payah diungkit , yang berlalu berlalu lah kau dengan tenang :)

*Masuk Tajuk*

Dulu betapa sunyinya kau tiada disisi . Alamatnya aku jiwang di tajuk "Welcome Back Cikgu Zahora" adehh . mampus aku lepas ni . kalau dia tahu aku si empdate nama dia dalam ni , memang aku lari dulu sebelum dia kejar aku . bahh ! *jk*

Dia memang pernah ajar kami mungkin 1 bulan ? lupa dah dia hanya mengantikan tempat poline goh ! cikgu kami pergi kursus . so ? kami dapat buat bising ^_^ alamatnya tak dapat -.- cikgu zahora dtg . haha

Aku agak blurr sikit nak buat tajuk cikgu zahora ni . :D

Hari isnin datang sekolah , aku bukan jerit pun , aku pergi bisik kat kawan

" oi , cikgu zahora lah "
"ya"

aku bukan apa aku tetiba je merah pipi " mcm org masuk melamar jah !" kah ! perasan gilerrr!
masuk bilik guru aku tengok dia tengok aku OMG ! aku rasa nak lari tyme tu . hahahaha

Short entry .

Bye !