" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





20 fact About Me ? :D
Saturday, May 9, 2015 | 1:36 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Alhamdulilah , syukur masi diberi nafas ke hari ini :) 5 bulan berlalu terlalu cepat, PT3 menanti aku untuk 5 bulan seterusnya , Doakan supaya kesihatan aku akan sihat bila nak exam :) InsyaAllah jika ada rezeki aku akan duduki PT3 , kalau bukan rezeki akuu ? Emm , Result UPSR dalam kenangan . hehe .

Okeyh , 20 fact about me ? yang ni aku jumpa dekat wall ask aku ^^ Entah macam mana aku dapat jawab 20 fact about me dengan sejujurnya . haha :D aku sendiri sedar , aku jawab soalan tu . huhu ~ betapa hebatnya nak tanya pasal aku . memomemo ..


Aku mulakan ye :))


  1. Nurul Afiqah
  2. Mangsa PT3 
  3. Orang Sarawak 
  4. Melayu- Melanau 
  5. Terlalu meminati "Ungu" 
  6. Suka membaca . cehh
  7. Memang suka nak mengacau orang tak kisah lelaki atau perempuan . 
  8. Suka sembunyikan barang kawan ^^
  9. Bila tengok orang "down" aku cepat2 pujuk
  10. Suka bagi nasihat walaupun tungganggg langganggg apakah semua 
  11. Bila rajin aku siapkan semua homework dalam masa yang 1 hari ^^
  12. Apabila aku malas . 1 minggu tak akan siap homework
  13. Kadang aku ni pendiam , pemurah hati , periang .
  14. Suka berkawan kekadang
  15. Idea keluar bila cikgu tanyakan soalan
  16. Buat muka "blurr" bila terkejut tetiba di panggil 
  17. Aku tak suka sukan sebab ada 1 kes aku ni . teringin sgt nak ikut acara sukan , last2 aku . ?? 
  18. Minat hanya untuk belajar .
  19. Capai cita-cita nak masuk U agama :D keh ! [ InsyaAllah ]
  20. Dah sedarkan diri . 


Puas tentang aku ? Kalau tak puas suggest balik . hahahahaha :3

-KS-
1:36 AM