" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Aku Seorang Kidal : Bergembira
Saturday, May 23, 2015 | 8:40 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Kita main taip-taip hari ni , nak ikut tak ? tangan aku dah menari-nari atas keyboard sekarang ni -.- so? idea aku taip-taip ni pun *tingtong keluar mentol* Aku tak tau tajuk apa aku nak letak ecehh ! tadi kata ada idea hahaha pastu tak tau . ehh lantakk la asalkan tajuk tu sesuai dengan idea aku sekarang ni :) Asalkan saya happy ! tetiba jer tukar bahasa ni . adeh . kita perah lemo sebelum taip . aku punya stalk malam tadi -.- banyak betul ter"typo" tyme taip . almaklum aku bukan tengok keyboard pun aku taip -.- aku tengok screen laptop . sambil tangan main taip-taip hahaha . Sebelum mula cerita ecehh . aku nak terangkan sikit kenapa aku letak "Aku Seorang Kidal : Aku Sedih " hahahaa. . 

AKU SEORANG KIDAL = Aku memang kidal so , aku letak aku sorang kidal . hahahaha -.-
AKU SEDIH = Tajuk cerita aku ni -.- huahua .

*Perah idea *

Aku nak cerita pasal diri aku ecehhh ! aku tak tau mula dari mana . hahahha . kekadang aku pandai keluar tajuk ni . dan merapu macam buat karang bm -.- cikgu pun selalu tulis "karangan anda keluar tajuk" hee . tengok kat blog ni pun kekadang keluar tajuk . an ? aih ! sekarang pun keluar tajuk ngeww .

Pagi tadi mama aku bebelkan pasal abang dengan aku . aku buat muka macam oran bagi mentol menyala suruh tak payah bebel -.- ecehh ! mama aku bebel cam ni

" Dah tahu nak ujian lagi jugak nak maen badminton.... blabla"

Aku balas lah dengan jawapan almaklum aku tengah makan -.- lewat aku sarapa sabtu dan ahad . hahaa

"Elehh tunjuk dia pandai main badminton lahh tu ikut jejak nenek gemokk [ Datuk ] . tu dia nak main , tak sedar diri , diri masih exam dan nak ambek SPM "

Mama aku tak jawab langsung sebab aku sambung dengan ayat pelik-pelik ..

" Abang masih ok mama , tak macam kami 2 an ? an ? terperap dalam rumah . Abang dapat keluar dengan kawan - kawan . tak macam akak . emm . akak nak keluar tak da yang nak teman mesti kena hantar jugak -.- kalau tak hantar terperap lah depan laptop tengok tv ke .. kekadang je dapat keluar rumah "

Jelingan maut mama aku bagi eheex

" Hari tu ? mama kan suruh ikut balik kampung akak tak nak , nak terperap dalam bilik . kali ni nak membebel la . tak keluar rumah la apa lah . dah diajak keluar hari tu  . alasan tetap sama . banyak homework . banyak homework . padahal masih exam -.- emm . anak-anak"

Garang dehh . garang . aku pun tersedak makan . itu itu betul . hari tu diorang balik kampung tinggal lah aku sorang diri kat rumah . hahahha . .sebab aku terasa malas nak layan kerenah anak buah aku bila balik kampung tak menentu . ecehh . aku on9 pun sempat rampas fon aku nk tau ? -.- tu aku malas . nengok lah raya tahun ni . whahaha . . whhhheehhhh . raya main mercun jomm . keluar tajuk . thank you .

Bila mama selalu bebel aku macam tu . aku berbicara sendiri dengan hati yang bengbengg

"Ha'ah betul jugak eh ? setiap kali diorang balik kampung , kekadang je aku boleh ikut "

Nak tahu kenapa aku kekadang je dapat ikut . sebab bila aku main dengan anak-anak buah . umur paling besar main dekat situ . aku . 14 tahun 3 bulan . ecehhh . letak bulan -.- ngeee . aku lahh memang besar sikit . malu . diorang main masak-masak aku tolong tengok . kekadang aku yang memasak sama-sama .. diorang suruh aku jalan aku jalan . tapi bukan naik kereta . jalan guna kaki pergi kedai kat kampung beli gula-gula . aku kan hantu gula-gula . kalau tak jumpa gula-gula dalam 1 hari nangiss.. .ahahaha ..


Ok ni jerk aku cerita . aku kena siapkan homework . sebab cuti ni tak menentu . kekadang pergi appointment twins sorang . kekadang balik kampung . kekadang mereput depan tv cuti 2 minggu ni . walaupun masih exam . Isnin dah merdeka Alhamdulilah . harap2 result meningkat lepas ni :) dengan jaya nye . huahua . .

Miri , saya datang . aku nak main air kolam kat sana . .hahahahah


#Kidal
#Kidal hahahahah
#PT3