" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Buat lawak waktu exam !
Thursday, May 21, 2015 | 2:55 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Aku hupdate cerita jap . kau tak payah bising sangat kang aku tampa nak ? ehahahaa -.- memang bosan k . kepala berpusing 360 darjah . lel . putus kepala aku lepas ni . kah ! Kalau cerita pasal exam mungkin 2 3 perenggan je aku dapat type . sebab bila aku taip aku kena perah lemon dulu sebelum taip elehh ! haha . bukan perah lemon . aku kena perah lemon dekat kepala aku sekarang kalau dia dah okeyh aku "publish" jerk . tak payah draft2 dah . bosan gilerr aku nak main draft2 sebab aku sendiri yang baca . mesti lah bosan kan ? haha . kekadang bila aku rajin aku scroll down wall blog aku , kekadang jer .. kalau free macam sabtu minggu macam gitu lah ^^ hahahaha . kekadang aku malas . tak payah suruh aku singgah ke apa ke . dah mood aku malas , malas lah . ahahaha 

Rabu ( semalam ) hah , aku pergi bawak lah gula-gula pergi sekolah nyumm nyummm . tedaappp tedappppp . macam nak setiap hari je aku nak makan gula-gula pastu bawa pergi sekolah ^^ almaklum , bila aku bawa gula-gula ada jer topeng-topeng hitam pergi serbu aku nak minta gula-gula apatah lagi , kawan aku malas nak mampoosss  .elehhh . kawan aku tak baca blog aku . dah nama malas an ? mana nak baca blog kesayangan aku ni . jomm masuk tajuk balik ,. kawan aku ni bukan suka sangat nak makan gula-gula pedas macam aku ^^ aku main masuk dalam mulut jer gula-gula ni . asalkan tedappp teddappp . wahahaha . kalau dia minta gula-gula aku , memang aku beri gula-gula pedas dekat dia pastu dia akan buat muka merajok nak minta penampar .kah! kalau kau baca blog aku . apa kau kesah an ? an ? aku baek . kau panggil aku "tukang" tyme exam ERT tadi . hahahaha.. tukang apa tukang bawak barang kau . ngee macam aku nak jerk . bluerkk ! 

Masa ujian SAINS ! oyeahh! subjek aku suka . tapi ? aku sedih sebab soalan KBAT kepala aku pun dah jadi KBAT jugakk kena soalan dia . aku buka main lagi study baca-baca . sampai terbawak buku kerja form 2 -.- exam masuk bukan exam form2 . tapi soalan masuk form 1 & form 3 -.- adehhh yang ni menyebabkan aku pusing keliling . hahahahaha . .kisah ujian sains semalam bawa makna -.- dah nak masuk soalan ke 5 maybe -.- datang la cikgu garang ni pergi hempas kotak . aku pun terkejut lah terkejut berokkk . :D haahaha lepas di hempas dia atus seluar dia -.- cikgu hensem duduk-duduk jer dekat meja cikgu belakang  ..ecehh cikgu farid dehhh .. dia orang pahang . semua aku nak desc kat sini . cikgu farid pon tak tau aku ade blog privacy -.- ehehehe . sambung . lepas  dia atus seluar . dah hembas kotak then dia tulis kat papan hitam

" Siapa-siapa yang nak guna kalkulator masa ujian SAINS dan MAT , angkat tangan "

Cikgu tu garang betul muka dia -.- sampai 1 masa tu aku gelak puas-puas nanti aku cerita. . dia hitung lah sapa-sapa yang nak guna kalkulator -.- aku buat exam dulu . sebelum exam aku tengok cikgu farid kat belakang .takut-takut dia tengok aku makan gula-gula waktu exam . aku makan gula-gula pun atas sebab soalan dia agak KBAT nak mampus . mamppoooosss . tapi aku sendiri yang jawab hahaha dengan jawapan yang merapu entah . aku tengok cikgu farid . Alhamdulilah selamat dia tak tengok aku makan . hahahahahhaa . lel .

Datang lah cikgu garang yang nak bagi kalkulator dekat kawan belakang -.- kawan angguk geling jer -.- nama da exam an ? mana boleh bising kalau tak memang siap aku . hahahahaha . untuk pelajar paling last . pengawas tidur time exam ? al maklum pengawas sesi 2015-2016 sekarang tak payah disebut wehhh . pengawas dalam kelas aku sempat bawak tiduurrr samboii dalam mulut dia . tak payah geli . sapa2 pernah buat memang kelakar wehh , termasuk aku . tapi aku tak makan samboii . aku makan gula-gula terbawak tidur . tapi kat rumah jerk lah . kat sekolah aku tak boleh tidur atas sebab  mengenfhfjhej . lah kan -.- best type aku an ? hahahaha . .

Ok cerita dia gini . cikgu garangg pergi ambik kertas pastu gosok dekat tudung pengawas kelas aku . tak bangun jugak pengawas tu -.- hahaha . kali ke 2 cikgu garang tu gosok baru bangun -.- tapi pengawas tu bukan tahu pun ada cikgu belakang cikgu . . paling syokk ketawa aku dalam kelas -.- pastu cikgu ketuk meja dia . terus pengawas tu rampas kertas "List" name yang guna kalkulator -.- padahal pengawas tu ada kalkulator tapi dia guna kalkulator sekolah -.- emmm . .hbis yang ni -.-

Pasal gula-gula pulak . aku malas nak skip setiap tajuk -.- hahahahaha . aku ni "HANTU GULA-GULA" bila tak da gula mula lah aku nak merengek kat dalam peti sejuk -.- carik gula-gula . hahhahhahaa . bila aku dah jumpa gula-gula , al maklum aku akan bergembira . 1 bungkus tu aku dapat habiskan tak sampai 10 minit la . kekadang boleh tahan sampai 2 hari gula-gula aku ^^ wahahahahah . .aku suka bawa gula-gula pergi sekolah ^^ sebab ada orang yang akan minta gula-gula aku . tapi aku tak nak bagi . sebab diorang buka suka makan gula-gula pedas macam aku -.- . aku terer sikit nak makan gula-gula pedas tak macam diorang merengek jjerkk keje kalau gula-gula pedas . umur bukan main 15 tahun diorang ni . tapi takut nak makan gula-gula pedas . hohoho .. kesiann kesiaannn ..

So time exam ni . aku tak sedarr lah . ada cikgu farid tepi aku . aku punya masalah adalah mengigit gula-gula yang masih keras belum nipis . so , dia dengar . dia berhenti tepat pada meja aku . aku pun tengok dia . then cakap "apa cikgu ? " cikgu pun ikut macam mana aku pergi gigit gula-gula :3 hah . lucu weyhh . kawan kat belakang aku gelak-gelak puas-puas disebabkan aku sorang yang menyewal nak makan gula-gula dan gigit terus . boo . boo . aku tak suka simpan gula-gula dalam mulut lama-lama aku rasa macam sempit jerkk mulut aku . hahahaha lel ! memang sempit ponn . ada sekali aku pergi buka semua kulit gula-gula pergi masukkan semua dalam mulut -.- sampai la cikgu nak tanya soalan .. aku terpaksa buang dalam tong sampah semua gula-gula . pastu aku merengek nak ambil balik gula-gula tu . hahahaha itu cerita saya -.- ok . hahahahah


#HANTUGULA-GULA
#GULA-GULA
#EXAM
#2HARILAGI
#HAPPY
#MERDEKA
#PT3
#2015 !