" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Exam dah bermula :)
Monday, May 18, 2015 | 3:24 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Aku sempat update balik sekolah . hahaha . aku jawab soalan dah kepeningan dari awal kertas hingga helaian terakhir aku buat pening . pening . pening . uargh ! bukan soalan yang aku nak muncul dalam tu . haha . nasib aku study sikit-sikit malam tadi . ngew . ngew 

Jawab kertas exam BM . 
Dalam hati berbicara cehh
"Ya Allah , senang nye . "
Hahaha . ni memang awal-awal kertas diberi nampak bukan main senang .hah ! Bila dah bukak tak payah tengok kiri kanan . kepala dah "jam" mcm "jam" dekat jalan raya tu -.- hah . aku tengok kiri kanan jugak la sebab aku rasa pening . sikit lagi nak jatuh . ehh . sempat tahan :'( mungkin aku terfikir kembali berlaku 2 hari lepas ? em yah ! aku tak tau kenapa tetiba tak focus dengan kertas exam . aku "blank" "blur" semua ada . ambekk kau . -.- hahaa

-REHAT -

11:25 AM
Start Exam BI
Ni masalah bagi aku ni . sebab aku agak lemah dengan BI . memang aku rasa nak koyak-koyak kertas tu . hahahaha . Sabar -sabar :3 hahahaha . aku jawab apa yang aku mampu jerkk . aku tak kisah lah . salah ke betul nasib aku :) jeng jeng ! . Rabu ni tusyen . ngehh ! naik pening aku . lahlalalala -.- lalalala .

Aku taip dah pening. pening ..
hahahaha

Crush aku dehh . nak langgar aku . mampus aku lepas ni . Awak hensemm wehh! malas aku nak fikir pasal kau -.- kepala aku dah pening fikir pasal kertas exam -.- memang . memangg . uarghhh . uarghhh .hahaaha . .

Aku harapkan perkara 2 hari lepas dapat hilang lah . aku tak mampu nak tanggung pasal tu depan-depan kertas exam . ehh .

Kabus Tebal suruh aku tengok awan , aku tengok . sambil aku cakap "kabus tebal , tolong aku "
hahahaa. . -.- kepala xtau kenapa ingat dia -.- ehhhh !
hahahahahah . .


Entry pendek .

Last Update :) Last Update. Thank semua !

Doakan aku .
Doakan Tiqah .
Doakan Kakak Kesayangan aku :) -check ask-
Doakan Kabus Tebal sihat :)
Aku sayang semua :)
Aku rindu :)
Rindu semuaa . :))