" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Exam Menghampiri !!!!
Monday, May 11, 2015 | 8:36 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 

Alhamdulilah berkesempatan nak update ni. Kekandang malas nak buka bukan tak nak buka sebab terasa malas nak scroll down cerita dulu-dulu, macam aku tulis dalam diari , macam tu la blog aku sekarang . *batuk*  Petang tadi aku ambil kesempatan nak scroll sampai habis tajuk blog yang aku start 'berblogging' dulu . uhuhuhu . Malu nak baca semua . Hahaha ..

Bila aku scroll down sampai habis, terjumpa pula pic tahun 6  dulu emm , rindu semua kawan-kawan warghh ! Aku tak tahu kenapa tetiba rasa rindu dengan diorang. Emmm .. semua orang aku rindu tanpa henti . cehhh ! siapa nak muntah baca ni . Boleh aku sediakan baldi awal-awal ^^

Semakin aku scroll down , baca 1 persatu entry , emm banyak betul "tertypo" ayat nak edit balik rasa dah lama sangat , jadi aku rasa malas nak edit . entry-entry tahun lepas dan bulan lepas pun banyak tetypo . mungkin disebabkan aku taip tak tengok keyboard :3 tu typo ? ! ahaakk !

Kimigayo ? Kimigayo ? Balik Johor cuti ini . ishh ! Maaf ! Aku nak hilangkan nama kau dalam ingatan aku, sebab kau ? dah "setengah" ahahak .! gurau je kimigayo ! Hahaha jangan marah iyee . nanti Aema marah dengan kau . hahaha .. Aku tahu pada waktu susah Aema akan chat kau kan ? sebab nak "RQ RM5" hahaha .. kalau dia dah senang , dia lupakan kau . hahaha . tu dia cerita dekat aku . bukan aku reka .. kah !

Lupakan segala-galanya urmm ! Aku tak ingatkan siapa . asalkan aku dapat study dengan penuh tenteram . Aman damai .. Ehh ! Teringat pasal Aman lahh pulakk :3 ehh ! budak tu dah tinggi :3 dulu tahun 4 pendek je dia -.- sekarang tak payah disebut . Dah tinggi . nasib aku lah kependekkan terserlah ! . uuu -.-

*Masuk Tajuk*

Eeee! Exam akan mula minggu depan aku nak study ke nak online 24jam minggu ni ? Mata dah lah sakit . nak jugak aku online . siap lah aku lepas ni . memang nak guna 'spek' macam lah aku nak . grr~ ugah ugahh . ahahahaha

Exam start 18.05.2015 [ Isnin ]
tak tahu bila habis tak tengok jadual lagi -.- jadual exam bukan main lagi warna 'green' dekat papan notis , 1 pun aku tak tengok , bila rajin ada lah aku tengok -.- terasa malas lintas je lah macam tunggul kat situ . uhuhux

Lepas exam cuti . Ohh Yess !  kemungkinan 2 minggu atau 1 minggu cuti :D uleelelee . mengharapkan 1 minggu jerkk lahh  . tak nak lama-lama . kalau nak lama pun . lepas aku PT3 yee pihak sekolah . hahahahahahaha -.-

#Exam
#18.05.2015
#Study
#StudySmart
#AllahYuftahAlaik'
#Nervous
#Senyum
#PT3
#5Bulan~
#Hijrah
#InsyaAllah
#TabahMenghadapiSemua !
#GoodLuck !