" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Gembira ?
Thursday, May 14, 2015 | 5:41 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Bolehkan kita bergembira ? menyembunyikan tangisan untuk sementara :) Pada pendapat aku la , aku nak sangat gembira sebab gembira dapat hilangkan perasaan yang aku alami sekarang , kalau aku pendam siapa yang tahu ? Aku sendiri yang tanggung semua ni . hah ! aku suka gembira . hah !

Bila aku on ask atau replay ask anon atau kenalan baru , aku rasa dah dapat gelak sorang-sorang tengok ask diorang walaupun tak lucu , emm , sebab ayat-ayat diorang yang diorang ask kat aku mcm boleh buat aku gembira "setengah" hahaha . 

Bila ask aku sunyi , semua nya sunyi , bila aku nak happy datang lah , orang macam semua orang cari aku bila ask sunyi . bila ask on9 24h , tak cari aku pun ? fakta ke apa aku tulis ni . haha . aku tahu , aku nak gembira . gembira  . xda yang tau aku tengah sedih kecuali yang faham perasaan aku tyme menaip . kah !

Saat semakin tiba , 
waktu begitu pantas berlalu 
hanya Allah je tahu , 
perasaan aku 
5 bulan lepas tu . 
Aku sunyi ? 
Aku gembira ? 
Aku sakit ? 
Doakan kebaikan aku dan untuk semua seluruh umat Islam :) 
InsyaAllah 

#TaipTaipBudak