" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Happy Mother's Day
Sunday, May 10, 2015 | 11:23 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM ...

Alhamdulilah diberi kesempatan nak update ^^ Aku pun tak tahu , apa sebabnya wall facebook, twitter , ask penuh dengan ucapan "Happy Mother's Day" .. Lepas aku tengok , screen laptop . aku jarang tau pasal 

  • Happy Mother's Day
  • Happy Father Day
Aku tak tau la :3 macam mana aku rasa malas nak ambil kisah pasal "Happy Mother's Day" ni -.- sebab hari-hari sebelum aku ke sekolah aku salam kedua-dua ibu bapa aku tanda mohon restu mereka suruh belajar betul-betul ^^ so. bila orang tanya pasal hari ibu ni . lagi lah aku akan buat muka blurr macam tak tau apa -.-

Jadi , kali ni aku update sebab aku tahu semua orang sambut hari ibu ni , aku pun ada ucapan ^^

Untuk Mama ,
Selamat Menyambut Hari Ibu  ,
Jika ada salah maafkan anakmu ini ,
Terima Kasih untuk segala-galanya
Dari mengandung , melahir dan menjaga
anakmu hingga ke hari ini .
Terima kasih sebab bersabar atas sikap anakmu ini
yang degil , keras kepala .
InsyaAllah satu hari nanti kita akan menjadi
keluarga bahagia diSANA :D

Aku geram gilaa orang ketiga pergi masuk family aku ,
bila dah nak bahagia ,
ada-ada je orang ketiga .
rasa tak puas hati aku
Alhamdulilah mama aku nasihat supaya sabar
dengan ujian Allah :)
Disebabkan org ketiga datang tanpa dijemputt
urrrghhh !

Semoga orang ketiga balik ke pangkal jalan
Cari jalan yang betul
bukan main masuk family orang :)

Maaf aku tak sepatutnya bercerita disebabkan aku rasa dah penat pendam simpan dalam fikiran aku . berkurun berabad lamanya menahan ...
aku tahu aku bukan orang baik :)
masih mencari jalan keredhaan ^^
InsyaAllah

#HappyMother'sDay
#KeluargaBahagia
#InsyaAllah
#HatiBatu
#BilaHatiTelahHitam
#BilaKitaBahagia
#PT3
#8A's
#AllahYuftahAlaik