" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Happy Teacher's Day
Saturday, May 16, 2015 | 11:17 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Semalam semua yang aku draft dah di publish :) huh , bru lega sikit keh ! bosangg ! aku pergi taip-taip jerk ni malas nak tengok keyboard , salah pun tak pa :) dah biasa . apa yang merepek kat sini ? -.- adehh ! Semalam bukan main niat nak study , ditangguhkan emm . haha perkara yang lawakk ! lah sngt . InsyaAllah free aku update 

*Perbincangan Ke Jordan* 

Hah ! Ni lagi best , hari tu "Happy Mother's Day" sekarang ? "Happy Teacher's Day " pulakk . yang ni aku nak wish sngt-sangat -.- betapa rindu aku dengan cikgu lama-lama . cehh cikgu lama- lama baruu . hahahhaa . 


Selamat Hari Guru , 
Terima kasih atas tunjuk ajar apa semua 
Terima kasih tak berhenti menasihati kami . 
Terima kasih atas teguran yang baik & yang buruk 
Terima Kasih melayan kerenah anak muridmmu yang nakal ^^ 

thank you ! I miss you ! InsyaAllah jumpa one day ! :))