" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Nak Camera boleh ?
Wednesday, May 20, 2015 | 5:59 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Hari tu , pasal pelanggaran tak disengaja , -.- ecehhh . aku jer pandai-pandai buat tajuk tu tapi kenyataan lah wehh ! memang kenyataan , nasib aku tak bawak fon gi sekolah hari tu . ngek kau ! peraturan sekolah tak dapat dilanggar . aku budak sekolah tak boleh bawak fon kalau bawa fon kena rampas dan buat surat amaran pertama . nak ?  sapa nak dipersilakan bersekolah di sekolah akuu -.- epp epp. .bukan sekolah aku . sekolah kerajaann . eh ehh . sekolah aku lah tu . wahahahaha . betapa kau seronok sekolah kat situ ? -.- emm bagi aku tak seronok -.- sebab sekolah aku banyak orgg . dot dot dot entah orang . dah nama sekolah banyak lah orang kan ? tak akan haiwan . kambing lembu apa semua kita letak dalam kelas -.- okeh aku dapat imagine sekarang ^^ kau dapat ? kau dapat gelak jer .. uuuuu .. lelaki teristiwa .eee !

Camera . Camera . Camera . Camera . Camera . Camera . Camera . Camera . Camera . Camera .

Apa ini semua ? apa ni ? apa ni ? aku nak camera ? ouiiii . kau tahu ? aku sekarang agak suka berselfie so , aku nak camera aku dapat ambil gambar banyak-banyak nak jadi seorang photografi lah konon . ehh betul tak aku eja ini . elehhhh elehhh . poyo nye kau . wahahaha . aku bosan aku bosan entah apa aku nak buat . lebih baik aku pergi hupdate blog . buat benda lucu-lucu baru best  . ringan sikit kepala aku bila aku stress nak study . jangan bagitahu aku "setengah" lepas ni -.- sebab aku lepas exam . .akibatnya macam ni . wahaha . kau ingat orang exam ni , tak jadi setengah ke ? memang "setengah" wehh , bagi orang pandai seperti ????? hahahahahahahha . .aku nak perasan sikit . mungkin kata-kata itu doa . hehehehe . kau jeles pahal ? hahahhaa

Camera ni camera ni .Camera ni camera ni Camera ni camera ni Camera ni camera ni

Sepupu aku atau pak cik aku , dia seorang photografi . ecehhh . jeles aku tau tak -.- aku yang terhingin hingin sangat nak camera ni . mengalahkan zaman kecik - kecik aku dulu . dulu aku guna camera mainan . bila kita tekan keluar gambar haiwan . hahahhaa sedangkan aku menaip sekarang nak gelak habis-habis sebab ia lucu . lucu lah sangat lucu nak minta lempang tu jer :D hahaha

Dulu lah ehh . mama or ayah aku pernah beli camera . bukan camera nikon lah -.- kalau camera tu orang bagi kat aku kecik-kecik dulu . tak payah bayangkan sebab ia akan pecah bila kita berebut dengan adik beradik . right ? hahaha . jap aku nak cerita ni . korang tak payah gelak dulu . aku nak cerita ni .

Pada zaman dahulu .....................................................................
*kipas berpusing*

Cerita apa benda ni oiii -.- ehhh ! Okeyh ! aku start , dulu mama aku beli 1 jenis camera ni . dia ada lampu , lampu k lampu . dan bila kita nak guna kita mesti buka lampu dulu baru kita dapat tekan button dia . kalau tak tekan dia tak akan bunyi *tick tick* aku tak ingat lah macam mana bunyi dia ohokk . Bila kita dah buka . letak dekat mata kanan kita ehhh . style orang guna camera nikon tuuhhh . ehhh . pastu tekan button , sebelum tekan mesti buka lampu dia dulu -.- ehehex ! aku kan aku  kan -_- . pastu baru kita tekan button , keluar lah gambar harimau , beruang , panda , kucing , burung , cicak -.- hahahahhaa

Tu je ehh . camera aku dulu-dulu , tapi aku tengok balik , ada anak buah aku pergi main camera tu . tapi aku rampas lah -.- sebelum dia main , sebab aku rindu zaman kegemilangan aku . woo woo . . kau ade ? semua orang adehh wehh . .aku nak camera ? hhahahhaa . pinjam 1 wehh . aku nak guna selfie an kembar aku birthday tahun ni .^^ . booo . booo .


Entry pendek panjang apa semua
"Hak Saya "
Tak payah nak mengada-ngada okeh ! :P