" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Pelanggaran tak disengajakan :3
Wednesday, May 20, 2015 | 2:51 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Wehh! tajuk aku -.- omaigadd . adehh , aku tak tau aku langgar sapa ni . nak kat langgar kereta susah pulak -.- sebab umur masih techikk molekk -.- nak pergi bawak keta . kalau aku bawa keta langgar tiang lampu tak apa . epp epp . kalau keta aku la , kalau aku bawa dan langgar dekat tiang lampu jalan ^^ kalau keta ayah aku , mampuss aku lepas tu kena ceramah free dan amat bermakna untuk pemandu-pemandu yang melanggar undang-undang jalan raya seperti aku . uargh! :3 aku bukan pandai memandu pun dehh . umur baru dett derttt . -.- ehh malas aku nak pergi bagitahu umur aku cehh . cehhh cehhh

Kembali kepada tajuk asal . aku tak tau otak aku pandai hari ni , pergi perah idea-idea aku ni . ngee aku main perah je idea ni . asalkan jalan cerita menarik bila aku update kahkah . Hari ni . aku exam lah tinggal 3 hari jer bukan termasuk sabtu dan ahad . so ? Alhamdulilah , 3 hari jerkk . ngeeee nggeee . mengharapkan result meningkat asalkan lulus semua tak da yang gagal . elehh . aku keluar tajuk pulak dah ni . aiyeahh . lucu jerkk aku ni . tak da idea ngewoo . . meow jerk aku bunyi dari tadi . tolong delete jerk eh ? bosan nye ? -.-

Okeyh! aku sikit lagi nak langgar my crush puiihhh puiiihhh . ehh ! ehh ! crush aku dah lama hilang tetiba time exam ni keluar batang hidung sampai nak langgar aku . buta kot mata dia . mungkin aku dah cucok mata dia dengan garfu -.- oeehhh ! Macam ni cerita dia sebelum aku nak langgar dia , dia punn . buat blurrr ehh ! kah !

Hari ni exam Math dan Sains so ? Kami semua siapkan la nota-nota sains . -.- cikgu suruh hantar buku nota siapa lengkap semua dapat 10/10 or 5/5 :) tadaa rezeki dehh buat nota cantik-cantik dapat 10/10 ^^ aku dapat . walaupun "E" lahhh -.- tak seberapa . disebabkan aku terlalu meminati mata pelajaran sains tak payah ganggu aku study . study lah sangat oh , :3

Aku lukis satu gambar tentang kacang hijau la . kawan aku suruh lukis untuk dia bila aku dah siap melukis dalam buku nota . kawan aku ni malas nak "mampos" . harap-harap kau tak baca kawan .sebab kau bukan macam aku hahaha 24h on9 ann ? ann ? aku on9 bila perlu . eyekerr ? so , dengan hati yang menyewell kan . aku lukis untuk dia . apa lagi kawan aku sorang ni . yang malas nak mamposs happy lah dia . aku  nak study dah rasa malas disebabkan dia . hahaha . turun naik dah laptop ni aku bawak -.- ecehh .

Dah siap lukis aku hantar lah dekat meja cikgu . pastu aku pergi lempang muka dia . tapi dia dapat menggelak dari kena lempang . nak jadikan cerita dia nak pergi tarik tudung aku . uishh ! aku tak sedar si crushh aku hensem cungg melecungg kat belakang aku . aku main belasah jerrkk pusingkan badan sampai dia cakapp "ehhhhhhh isshh "  dah nak kena langgar namakan . macam mana nak keluarkan perkataan kalau tak kelu lah lidah . oehhhh .. yang buat lawak menggila lah kawan aku malas nak mamposs pergi "ehhemmmemmme" banyak kali . aku buat tak tau . sebab aku malas nak ingat crushhh tu . .

crushhh tu dah minat dekat  kawan aku yang malas nak mampoosss mereka dua suka berwechat dehhh . aku jerkk ketinggalan zaman sikit .kuang ! kuang ! haahahahah . .kawan aku perlukan dia bila dia susah . bila susah dia minta top up -.- hahahaha . . hahahahha.. bila senang kekadang jerk dapat wechat ini kenyataan kahkah . hahhaha lucu aku nak dengar ni . -.- dia cerita kat aku sendiri tyme orang nak focus belajar dia pergi suruh aku gelak ? hebat sungguhh dia ni . . aehhh . . teruk sungguh perangai budak pt3 sekarang . macam jeekkk . hahahaa -.- ogahh ogahhh

Panjang betul aku taip hari ni . kalah yang taip2 dulu-dulu . dulu aku tak perahh otak . sebab belum matang  hak tuiihhhh . menyampahh aku dengar . -.- elehhhh -.- kehkeh