" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Perbincangan Ke Jordan
Friday, May 22, 2015 | 9:36 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Aku pergi tulis tajuk ni 16.05.2015 [ Sabtu ] Pada hari guru . sampai sekarang aku tak update - update . mungkin idea aku belum ada . so , aku menyempat men"scroll" wall ask nak tengok "Perbincangan kami nak pergi jordan" sapa tak teruja kan ? hahahaha

Tengok-tengok yang aku screenshot . so sapa2 paham boleh tahu mana 1 jalan cerita & pengakhiran cerita hahahaha . aku lupa save nombor dia :3 emm hahahahhaa .

Kalau nak tahu , tengok wall ask saya scroll down . :)) ok !






















Kabus Tebal , 
Nengok  ? aku post dalam blog an ? 
hebat an ? hahahaha 
Moga berjumpa wahai kawan :) 
Aku nak sekepala dengan aku . 
Aku nak study sama dengan kau . emm 

Btw , ada 2 orang manusia dalam tu , 
Semasa perbincangan di Jordan . 
Sorang Adik Tiqah . Sorang Blank . 
Aku malas nak sebut nama dia . panjang lebar betul . harap2 tak perasan lah hamba-hamba disebut ni -.- ehhh , maaf pakcik . hahahahhaa ..  .