" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Permintaan Untuk Mengundurkan Diri Dan Nak Pergi Jauh-Jauh
Saturday, May 2, 2015 | 9:42 AM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Alhamdulilah berkesempatan menaip kali ini, mungkin tahun ini agak sibuk bagi saya . Mungkin kerana saya mesti menduduki PT3 dan usaha bersungguh-sungguh untuk maju ke hadapan , walau sakit macam mana pun , saya kena usaha sebab kejayaan itu untuk saya membahagiakan keluarga saya . Walaupun result peperiksaan itu bukan kita tunjuk dekat malaikat atau kita bawa masuk liang lahad . 

Saya inginkan kejayaan ni dapat dimiliki oleh saya sesuatu hari nanti [ InsyaAllah ] berkat doa dan usaha saya mesti boleh , walau banyak halangan untuk memulakan hidup baru , Allah sentiasa bersama orang yang bersabar :) Saya nak usaha , tak nak mengalah , walau dicaci dihina sekali pun , saya tetap nak usaha sampai berjaya :D *smile*

Usaha dan terus berusaha :) 

Maaf kepada sesiapa yang belum dapat blogwalking sekarang ni :) Saya akan mencari waktu yang sesuai , tetapi bukan sekarang :) Maaf , 

Saya perlu undurkan diri dan nak pergi jauh-jauh , tak nak diganggu orang lain, menangis lah dikau :) Mesti usaha dari sekarang . :D

Saya bukan di paksa untuk undurkan diri , 
tetapi saya paksakan diri ini untuk mengundur sebelum terjadi apa-apa :)

Maaf sekali lagi , 

Kepada yang kenal saya , Maaf sesangat kalau ada salah silap tolong maafkan :) Moga berjumpa lagi , Kalau ada yang sakit hati dengan saya , maaf sesangat , :))

#LastEntry
#Bersambung pada saat memerlukan
#PT3
#Ramadhan
#Syawal
#Doa
#Tawakal
#Usaha
#HijrahKuMenujuAllah
#Hijrah
#KuSarawak ~

Sayang Korang !

Kak Imani , Kak Fifah, Kak Nad , Kak Naziefa , Kak Bai , Kak Fath Amr ,Adik syafiqah , Adik Dewi , Ika [rindu kau nenek :( kau mcm mengelak dari aku skrg :( ] hmm .. Siapa nama belum di letak maaf , :( masih mengingati semua

Saya akan ingatkan orang yang pernah saya kenali :)

*Lambai tangan*

Moga berjumpa lagi :) *muka senyum dalam hati menangis*