" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Separuh Merdeka !
Friday, May 22, 2015 | 9:08 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM . 

Alhamdulilah separuh jalan lagi nak merdeka . merdeka . merdeka dengan result *tingtong* hahaha . mengharapkan sesangat aku dapat result yang lebih baik daripada exam awal tahun dulu . yang paling aku lucu macam tak percaya sangat-sangat sebab subjek bahasa melayu aku pandai gagal "F" heh  ! dulu bukan main "C" "D" tetiba "F" ya ampunn ! aehh ! bahasa kebangsaan pun pandai gagal eh ? kelas aku bukan kelas yang kurang cerdik , pandai . hahaha . oke ! kelas aku ni ramai pelajar perempuan . so pelajar lelaki hanya 12 or 15 orang -.- ngehh ! cuba mereka fikir letak banyak-banyak pelajar lelaki dalam kelas -.- baru best . kalau ada pelajar perempuan memang bising 1 kelas . cikgu selalu kata 

" Dulu pelajar lelaki yang susah nak kawal , sekarang pelajar perempuan pula susah nak kawal " 

Ambekk kau ! itu kenyataan . tiap-tiap hari cikgu tu bebel kami (perempuan) ishhh ! tak tahu malu betul kami ni -.- adehhh . 1 hari sekolah tak sah tak report tentang budak dalam kelas -.- zaman dah maju . kah ! ada kepatut , pergi bawa "cermin" pergi sekolah hoalaohhhh . hahaha . aku pun tak tau apa sebab mereka bawa cermin pergi sekolah ni . aku pun nak , tapi cermin aku dah pecah *nanges* hahahaha . buu . aku pun tau ah . mungkin untuk mereka bermake up . hohoho . 

Paling best diorang pergi makan dalam kelas . wahahaa . aku pun nak ikut . elehh semua aku pergi ikutt . 
Merdeka Isnin ni . 
Tunggu , 
Menanti .
Lelah . 
Penat . 
Itu semua dugaan :) 
Semoga berjaya ! 
Allah Yuftah Alaikum . 
Ya :)