" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kabus Tebal
Friday, July 3, 2015 | 5:32 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .

Ambil kesempatan mengupdate sebentar haha . rindu untuk menaip seperti dulu . buat muka sedih sebentar . atas sebab masa berlalu begitu cepat . dalam masa yang sama juga kami akan mengadakan banyak aktiviti . walaupun di bulan ramadhan . panas-panas . dugaan di bulan ramadhan perlu bersabar :') Malas nak mengeluh macam orang lain . aku selalu dan selalu dengar. 

"Panas-panas nak balik rumah cepat la "
"Aduhh panas bila nak hujan " 

Bila dah hujan 

"Bila hujan nak berhenti ? Em"
"Macam mana nak balik ni ? basah kuyup lah " 

Ini yang aku selalu dengar . Fakta ke apa ni :) Haha . Kekadang aku pandai gelak bila dia orang selalu kata cam ni -.- . Kalau lah diorang ni matang dah tahu apa itu erti panas . dugaan dan hujan dibulan ramadhan . em . tak reti buat reti je la . hah . 

-
Aku tak tahu . Bila ramadhan tiba . kenapa perasaan sedih aku pandai-pandai datang tanpa di jemput uh . apa lah aku ni . 2 minggu lepas . aku sempat menangis  . entah kenapa aku tak tahu . lepas 2 minggu tu aku rasa sakit . sakit . bila aku berbicara diri sendiri . aku sakit ke lantak lah . asalkan aku dapat lepaskan rindu dengan Kabus Tebal tu je .

Sampai sekarang lah aku tak tau .perasaan rindu dan sedih tetiba datang . bila aku nak happykan diri tetiba perasaan itu datang . entah kenapa . mungkin Allah sampaikan doa Kabus Tebal yang rindu aku :) Heh .

Allah . dekat beberapa minggu dia tak balik hostel . beberapa minggu tu aku rindu dia .walaupun aku busy siapkan homework dan tugasan geografi dan sejarah . aku buat tak tau . bila aku busy . aku akan tetap rindu dia walau busy macam mana pun aku . aku tak akan mengalah kalau aku akan rindu dia . 

Rindu
Betapa rindunya aku untuk kau
Demi waktu .
Aku bangkit 
untuk merinduimu nun jauh disana
.
Aku bangkit
dengan perasaan berat untuk 
merindui kau kembali . 
Bila tiba aku tersebut nama kau 
"Kabus Tebal"
Perasaan rindu menerpa aku 
Aku menangis
Aku rebah .
.
Aku masih rindukan kau 
Entah sampai bila aku nak 
berhenti merindui kau .
.
Mungkin nama aku 
kat batu nisan aku akan berhenti rindu kau .
Lepastu kau akan rindu nanti .
Kah ! 

Yang Merindui ,
NurulAfiqah..