" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kerinduan
Tuesday, July 7, 2015 | 2:30 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM 

Salam Ramadhan . Baru dapat mengupdate lagi . Alhamdulilah. Tak lama lagi nak cuti raya. hahaha .kalau bab-bab ni laju . bab memasak . bab belajar pergh ! lambat untuk "connect" haha . i'm sorry . kehkeh . bukan apa deh , mungkin raya je dapat buang 'stress' buat kerja sekarang haha . tergaru-garu kepala je aku kali ni . ingatkan geo paling susah -.- tengok-tengok sejarah lagi aku tak reti nak buat. garu je lah kepala lepas ni . 

Rindu.
Rindu orang yang dulu 
pernah bangkit 
demi masa . 

Rindu 
Dia yang kuat semangat dulu 
pandai rebah . 
sukar untuk tegak semula 

Rindu
Kenapa dia rebah ?
Kenapa dia tak tegakkan 
pendirian yang dulu ? 

Rindu 
dengan gelak dan tawa dia yang dulu
Kenapa harus begini ?
Kenapa ? 

Rindu
Kecerian yang pernah dia tunjuk
tiba saat kecerian yang dulu
HILANG ! 
HILANG ! 

Rindu .
Kau yang dulu 
Kenapa kau buat macam ni ?
Haruskah kau rebah ?

Rindu . 
Cuba kau tegak macam dulu 
Mana kecerian yang kau dulu ?
Kenapa hilang ? 

Ini yang aku selalu fikirkan . Kenapa dan kenapa aku harus buat macam ni ? Apa salah mereka dengan aku . dan aku apa salah yang aku pernah buat? 

Allah . 
Allah . 
Allah . 

Mereka rindu aku yang dulu . Maaf . Aku tak sangka kenapa diri aku macam ni . Secara tidak sengaja pandai rebah . dan jatuh tersukur tanpa orang menghulurkan tangan untuk bangkitkan aku semula. 


Kabus Tebal bagi kat aku 

"Kau takboleh mcm ni 😭
Aku rindu .
Kau yg dulu .
yg tak mudah rebah .
yg sntiasa ceriakn diri .
yg tak senang mengalah dgn duniaw
Mana ?
Mana hilangnya semua tu ?
Tolong .
Jgn seksa diri sendiri .
Bangunlah .
Bangkitlahh .
Dan terus mengharap hanya pd Allah
Aku rindu .
Kau yg dulu .
Mana hilangnya ?
Member gua yg pling SADO tu !
Mohon kembali .
Namun ,
jika ini mmg kehendak kau .
Aku terima keputusan ini .
Ingat !
Gua sentiasa dbelakang kau !
Untuk tolak kau maju ke hdpn πŸ˜‚πŸ˜‚
Dunia ini kadang gelap .
Dan melalui kegelapan sahaja ,
Aku dpt melihat cantiknya Bintang !
Beb , everything ada Ibrah 😒 " 

Syukran sesangat . aku pun tak tau . :( . 
Risau ? Please tak payah risaukan aku . 
Aku ok :)) 

"Tepuk dada tanya iman" 


Yang kini bangkit semula , 
NurulAfiqah