" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Raya sakan ~
Sunday, July 19, 2015 | 5:30 PM | 5Comment

ASSALAMUALAIKUM ,

Salam Lebaran untuk semua . K tahun ni kalau raya kat rumah nenek sebelah mak memang riuh satu kampung satu rumah apa kah . tapi paling lawak . orang tak akan kenal aku and the geng yang meriuhkan satu kampung , satu rumah . haha . pelbagai aktiviti dilakukan sepanjang 2 hari raya ni . hahaha . bak kata diorang "buang stress nak dekat ujian ni " Kahkah itu betul dan aku sokong . 

AKTIVITI MALAM RAYA 

BERMAIN MERCUN 

budak kecil dengan budak besar main . mmg cung melecungg . tak sedar diri diorang ni nak main jugak kahkah . aku tolong snap pic je . huhu . terhingin aku nak main ni . tapi aku yang pegang  camera , aku snap je lahh . apa kesah ? :D 










ORANG MINTA DUIT RAYA

Yang ni buat semua gelak . sebelum ambik duit raya selfie dulu pastu post dekat twitter , wechat ,ws dan fb . adehh ini kami bila dah bergabung  meletup 1 rumah nenek dengar suara kami . hoho .







SELFIE DI MALAM RAYA 

Selfie tak kira waktu . tetamu beraya selfie jugak tak payah bising - bising hahaha >< 
>Cantik >tinggi > hensem >pendek >smart >comel 
apa semua ada dalam gambar . hahaha









Aktiviti-aktiviti di hari raya . 
tak sedar tetamu masih di tingkat atas
leka dengan bermain fon dan kamera .
snap pic banyak2 . 
-Riuh rumah - 
-Riuh sekampung-


-Selamat Hari Raya Aidilfitri -
-2015-