" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Satu bulan Berlalu
Wednesday, July 22, 2015 | 10:48 PM | 0Comment

Mungkin terlalu 
cepat ia berlaku
tanpa disedari 
usaha demi usaha

Untuk melupakan
semua kejadian 
ini . 

Kenapa ?
Kenapa? 

Ya , kesalahan diri 
Ketelanjuran kata
tanpa disedari . 

Aku dan dia 
usaha untuk melupakan 
Usaha terus usaha

Tanpa disedari 
dah sebulan berlalu . 
Alhamdulilah .

Tapi ?
Setiap kali teringat
Aku sedih . 
Aku rasa serba salah . 

Pada malam raya , 
Aku serba salah nak wish ke tak 
sebab bak kata org
"Dah org tak nak 
xpayah nak terhegeh2" 

Hah . 
Aku biar je lah . 
Biar aku ucap untuk semua org 
Kah ! .

Aku dan dia pun rasa macam tu
Usaha dan usaha melupakan .
Tapi mungkin usaha kmi 2 hanya 
sia-sia. 

Sebab ia sudah berlalu 
Hanya duduk , dan 
senyapkan diri . 
Alhamdulilah .

Mungkin ini kali terakhir
Dah trauma dengan semua ni .
Mmg cukup trauma

Sakitnya hati seseorang terkena
Sakit juga orang untuk 
mengenali . 

Mungkin terlalu ego 
diri kami ini . 

Memohon seribu kemaafan dari aku . 
Haha. . 
Kesian tengok semua ni . 
Mulakan hidup baru 
1 bulan ni . yeahh. 

Nama , Cara , 
Aku dah lupakan . 
:)))) 
Senyumlah kembali 

Buat lah ia jadi pengajaran dan tauladan bersama. 

-Tulip Berduri-
-KuSarawak-
-AQIF♥- 

#WelcomeBackToSchool
#HolidayDahHabis
#RayaKe6-
#TrialPT3
#BMBI
#AllahYuftahAlaikum