" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tak Raya . Pergi Study .
Tuesday, July 14, 2015 | 12:12 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .

Kesedihan melanda di saat akhir ramadhan . entah mengapa . bukan ada orang mati pun aku nak pergi menangis . sekadar result merosot entah tak tentu pasal result pertengahan ujian  ni aku pandai merosot . bukan nak salahkan siapa-siapa . salah diri aku .  aku malas study . aku study last minute . itu aku 

Aku tahu . 
Aku kena cuba yang terbaik untuk PT3 tahun ni 
Ujian Percubaan PT3 
Aku nak usaha sungguh . 
Sungguh . 

Aku dah malas kena renjatan elektrik 
Menangis . 
Sedih dpt result mcm tu . 
Mood tak menentu . 

Akan aku buktikan 
Semangat aku nak belajar . 
Yang mana aku lemah aku perbaiki kan 
Susah pun jadi senang . 

Lupakan raya . 
Percubaan PT3 nak dekat.
Stress ? 
InsyaAllah tak . 
Susun jadual belajar kali ini .

Tu bukti aku . 
Bukti aku nak belajar 
Biar lupakan raya 
sementara. 
Dah malas dah . 

"Kalau macam ni result kmu pt3 keluar bulan 12 . terpaksa lah tarik semua keistimewaan yang ada sekarang " 

Tengok . 
Tengok . 
Aku buat tak tau . 
Aku dah pasang niat . 
Sebelum hari pemuafakatan ari tu . 

Aku nak belajar sungguh2 . :)

Doakan . 
Doakan .

PT3 hanya sekali dalam hidup . 
Hakikatnya , 
mana kesungguhan aku . 

Em 
Em 

.
.