" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dugaan
Saturday, August 15, 2015 | 5:50 AM | 0Comment

Sepanjang tahun ni kan . Tak macam tahun-tahun yang lepas . Dugaan aku harus tempuhi . Walaupun  bagaimana keadaan .

Beberapa minggu yang lepas , kawan aku 2 orang bukan main rapat , siap balik sekolah sama-sama , secara tetiba mereka tak rapat macam dulu -.- so, wakil ketua kampung ni la , hah . aku datang dengan mengajukan soalan KBAR kot aku bagi

"Kau  2 orang dah kenapa ? " Muka memerli kot dapat gurau haha
"Kami 2 gaduh dah balik sana sibuk je "

Hekelehh . bagus aku tolong tanya , tak pasal wartawan kelas aku ni macam reporter potpet sana sini . entah pangkal cerita dia mana -.-

Bila aku tengok Khamis & Jumaat 2 orang kawan dah berbaik mungkin sebab Ujian Bertutur BI kot . Aku pun buat muka pelik binti ajaib nii . Ok . ucap syukur . Alhamdulilah ~

KkkkkkKkkkk..

Semalam . aku gurau je dengan Kakak seorang ni .. Dia tengah DM aku . Aku pun buat ayat gini

"Apa akk nak ;? "

Bila aku tengok dia balas, aduiii , memang merajuk akak tu . warghh . aku buntu sampai aku bangun sahur pun temenung depan makanan . adehhh .

Kesah apa aku , aku dengan idea dan pendirian aku . aku pergi tweet banyak dengan mention name dia . hahahaa .Harap2 baca je lahh .

Tak tau nak buat apa . dah weyyhhh . Bayangkan lorong nak kita keluar dah tertutup semua . Kita masuk salah satu lorong yang terbuka . bila kita nak keluar dari lorong tu semua dah tutup . apa kita buat ? mesti buntu kejap cari jalan keluar .

Okkk...
Sini ajaaa .
Stress aku niii .
Bosan + Dugaan .

Dugaan harus diharungi dengan sabarnya . Allah setiasa bersama orang bersabar

Tolong doakan ,
Semoga keluarga Myranis , dalam jagaan Allah . Ayah dia demam kuning dekat wad hospital . dan ibu dia mengandung tak sampai 1 bulan dah mabuk  teruk .
Mohon doa . :))

Sedih T_T