" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Happy Birthday Twins
Monday, August 17, 2015 | 6:04 PM | 0Comment

Assalamualaikum n Hai

''Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Afiqah dan Aiman"


-Gambar sendiri harus diblurrkan kan . Twin+ Aku -.-

Alhamdulilah ,
Umur dah 15 tahun .
Tahun ni PT3 
Wahh . Kejapnye kami membesar. 
Twin gurau ngan mama tadi bagitahu

" Ma,ari ni birthday kami 2 . "
Ma pun jawab
"Tu hah Ma beli eskreamm murah makan cepat " 

hahaha . xreti betul aku dengan dia sorang ni , tak malu-malu minta orang beli ekcreamm . hoho

Doakan kami dua dan semua orang
Doakan moga hidup diberkati oleh Allah,
Moga lulus dengan cemerlang dalam PT3
Tak cemerlang pun tak apa asalkan dapat gembirakan ibu bapa
Menjadi anak soleh dan solehah 
Taat perintah Allah dan perintah ibu bapa

Tu je kot . nak menangis , Tahun ni birthday tak macam dulu - dulu kala . HAHA . tak ada hadiah tak apa . Doa tu hadiah jugakk . HAHA .

Org Wish kat fb birthday aku dah hilang semua . tak aciiiii betuulll :( :( kang aku nangis . hahaha. k gurau . 

Birthday Twin !

Kawan bagi kad pun dah cukup .
Paling terharu nyanyi dalam kelas . 
Aku paling blushing kat tengah-tengah kawan aiehhh . 
>_< 

Terima Kasih 
.............. :D