" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Jatuh Cinta
Tuesday, August 11, 2015 | 9:13 PM | 0Comment

Jatuh cinta untuk kali berapa ? Ingat tak lagu jatuh cinta beberapa tahun yang lepas . Aku darjah 6 waktu perkhemahan badan beruniform, satu kumpulan tu kan . Cikgu suruh menari dengan menggunakan satu lagu sahaja bertajuk "Jatuh Cinta " 



Cuba dengar lagu tu . Kah . Kenangan aku waktu kem dulu , Cikgu tu bukan main gelak . dah lah buka lagu tu .

Semua orang pernah jatuh cinta kan ? siapa yang tak ada perasaan nak jatuh cinta tu memang sah tak ada hati orang nak melamar dia suatu hari nanti haha . k kita gurau je :') Jangan ambil kisah . 

Aku dulu kan , kan pernah dulu jatuh cinta dekat seseorang tapi malas nak meluah . Biasalah aku dulu bukan yang sekarang . *flashback zaman dulu*  

Dulu aku bukan seorang yang pemalu nak meluah kata-kata cinta wehh . Jiwang berkarat sebagainya , orang bercinta zaman ni mungkin ada jiwang gini-gini kan ?

Eleh ngaku je weyh , haha . Bila aku free kan , aku pergi scroll down newsfeed fb apa yang aku nampak kebanyakkan friend aku dekat fb semua sedang dilamun cinta *batuk*


Bila aku nampak diorang tulis ayat-ayat jiwang aku yang nak termuntah kahkah entah aku yang dulu bercinta - bercantun dulu guna ayat " I , You " paling menggelikan aku sekarang 
" I love you for ever till jannah" weyyyhhhh . weyyyhh . 

Yang ni aku ada jugak tengokkkk . Adududu . Dah orang kata couple haram . Haha . Ada yang tulis dengan kata-kata jiwang adoyaii . kang aku muntah hijau baru tau . hahaha . 

Dulu jatuh cinta luah kat kawan , kawan punya bengek + bengek pergi bagi rahsia tu kat orang . Semakin naik hanggiinnn aku kena . k . Kisah dulu tak payah dikenang ,, haha

Sekarang jadilah seorang pemalu . huhu . Pemalu demi diri ini yang dulu friendly betul dengan lelaki . -.- sampai dalam kelas pun budak lelaki hotakk biru kott . kacau aku . aku yang jadi menyemak kedatangan diorang ke meja aku . Aku istiqomah dengan pendirian aku sekarang . Alhamdulilah . 

Doakan ye . 

*pheww*