" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Menghilang sementara
Monday, August 24, 2015 | 3:28 PM | 0Comment


Maafkan
Diri ini yang lemah
Aku ingin mencari ketenangan
Mungkin agak lama.

Jika diri
ini pernah menyakiti hati dan perasaan
Aku memohon maaf .
Maaf dan Maaf

Jangan sedih pemergian ini
Pemergian ini 
hanya sementara

Bila-bila 
Masa sahaja aku
akan datang melawat .

"Sirami pusaraku dengan air bunga"
Ok aku buat ayat ni dekat kakak2 kot lupa dah 
Kekadang aku gelak buat ayat gini 

Langkah kaki ini
Berat untuk meninggalkan kesayangan semua

Tidak mengapa
Diri ini ingin mencari ketenangan 
Maaf

Sampaikan rindu ini 
Kepada sesiapa mengenali diri ini :) 

Semoga sentiasa dalam jagaan Allah . 
Doa penghubung kita. . 
Aamiin . 

-NurulAfiqah-