" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Rimas
Thursday, August 13, 2015 | 9:57 PM | 0Comment

Aku rasa rimas duduk dalam kelas. Apa boleh buatkan ? Nak tuntut ilmu bukan nak main . Aku paling tak suka dan benci pelajar lelaki kelas aku .

Hergh.

Kalau ya pun nak ganggu orang tengok keadaan . Ni orang tengah syok-syok tengok cikgu ajar dekat depan . Waktu tu lah nak panggil orang macam-macam .

Kau ingat aku suka dengan peragai kau yang otak kuning kau tu ? tehegeh-hegeh kau datang pastu duduk tepi aku . Ingat aku suka ? tak lah weyhh .

Kau buat macam tu , aku akan campak barang kau bagi dah aku tak suka . Dah lah macam lelaki miang datang meja orang minta itu dan ini . Lama aku perhati diorang ni .

Cikgu bukan main lagi ajar dekat depan . diorang siap bual macam dekat kedai kopi mengalahkan apa . aku yang sakit hati .

Bila dah cikgu marah siap lah tu . Jadi lelaki miang . Geram .!  Naik rimas aku duduk belakang . Apa nasib aku jumpa diorang macam ni . Otak colour apa . Cakap benda tak elok bukan main . Itu ini . Buat benda tak senonoh pandai . waeghhh .

Aku rimas betul . Kalau lah diorang pindah kelas waktu tu , mmg aku paling gembira kat dunia . ecehh .

Dugaan orang nak belajar .

Dari awal sekolah semua gatal-gatal  nak kacau perempuan dalam kelas, Nasib korang lahhh . Perempuan sikit dalam kelas .

Nak dekat exam pun diorang macam ni . mmg rimas . kalau cikgu tahu memang sah diorang ni minta kena masalah displin . pheww .

Dah kacau barang orang tanpa pengetahuan . siapa tak sakit hati .Kalau aku marah diorang cakap aku itu ini . siapa tak marah ? Cuba korang guna barang orang tanpa izin lepastu selongkar beg orang ? Memang kena marah weyhh . kekadang sampai gaduh pun ada...

#sistabah