" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tudung Labuh
Tuesday, August 18, 2015 | 9:39 PM | 2Comment

Pelajar Form 1 sekolah aku banyak guna tudung labuh . Walaupun kawan-kawan aku kata mereka
"Ustazah kolot sana " 
Uishh , mulut mereka . 

Diorang tak sedar kawan sebelah diorang nak jadi 'ustazah' aku terasa giler waktu budak form 1 lalu kelas kami orang  siap tunjuk . 
"Tu hah ustazah'' 

Aku pun berhuhu . sebab keinginan aku nak guna apa boleh buat tak ada orang sokong aku nak guna tudung gitu weyhh! kang aku beli kena "potpet'' 

Aihh . 

Menangis la tengok orang guna tudung labuh sekarang sejuk je mata tengok ;'(( 

One day aku guna gak tudung labuh+niqab . cehh . lebih-lebih pulak aku . 
Istiqomah . 
Niat 
KERANA ALLAH TAALA . 

#PT3
#55daysForPT3 
#AllahYuftahAlaikum
#BittaufiqWannajahFilImtihan
#Doakan
#Tawakal
#Usaha