" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Amnesia
Sunday, September 6, 2015 | 12:48 AM | 0Comment

Assalamualaikum . Lama dah tak mengupdate tu pun kekadang bila ada waktu 'free'  Hehe . Sebelum aku membebel macam mak nenek datang dari kampung mana entah lebih baik aku buat 1 text ucapan untuk pembaca blog . 

-Start- 

Saya Nurul Afiqah,
Ingin memohon seribu kemaafan walaupun bukan dihari raya . Haha . Sepanjang saya berblog jika ada yang terasa dengan tulisan saya , saya sekali lagi memohon maaf . 
Kepada yang blogwalking blog saya , saya tidak sempat untuk memblogwalking sekali lagi . InsyaAllah jika diizinkan saya akan blogwalking blog semua pada cuti 1 minggu ini InsyaAllah permudahkan ya . 
Saya nak minta sokongan dan semangat untuk saya menghadapi PT3 tinggal beberapa bulan / hari entah . Saya tak nak ambil kisah tentang hari PT3 . 
Cuma, minta doakan saya supaya dapat jawab . Dalam masa tu juga doakan kesihatan saya dan semua pelajar-pelajar yang akan menduduki UPSR ,PT3 & SPM sihat sediakala sebelum menduduki peperiksaan . Akhir kata, Saya doakan semua . Semua bahagia dunia dan akhirat . Bahagiakan ibu bapa anda . :) 

Yang benar,
-NurulAfiqah-

Ucapan dah siap . So ? Kembali kepada tajuk ni . ngeh ngeh .

Amnesia ? 
Jap-jap . Bukan aku amnesia eh ? 
Hahaha . 
Kalau aku amnesia kot-kota aku tak menaip dah sekarang . Minta bantuan orang lain je aku menaip ni hahaha .

Akak , 
Adik rindu akak, 
Bila adik ask akk hari tu . 
Ya Allah mengalir air mata sampai sekarang nak je ulang-ulang baca apa yang kita 2 ask hari tu . 
Adik terlalu rindukan akak .
Sebak hati bila diingatkan .
Adik rindu akak lama tak bergurau 
Hulur coklat ke apa ke . Em
Akak cepat-cepat ingatkan kita balik tau .
Akak adik rindu .
Ayat selalu adik ungkap ni 
Walaupun adik lama tak tegur akak dulu
Memang terkejut juga la waktu tu . 
Bila ada someone ask .
Akak sakit + akak amnesia
Memang hati . Memang tak percaya
Pada waktu yang sama adik sempat wish birthday untuk akak .
Memang sedih tak terkata .
Adik doakan akk cepat sembuh sebab adik rindu
Rindu nak gurau nak ask ngn akk . 
:)) cepat sembuh . 

Doakan dia cepat sembuh . :)
Allahumaa Aamiin . 

Rindu akk sangat-sangat...