" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Berpisah
Friday, September 11, 2015 | 9:12 PM | 0Comment

Assalamualaikum 

kuatnya ikatan persahabatan 
sampaikan satu saat
tidak mampu untuk melepaskan
tangan untuk berpisah

Apakah daya ,
Seorang termpat meluah perasaan
Tempat untuk berloyar buruk
Ejek mengejek apa semua
Adakala bergaduh 

Bila dah berpisah
Allah tahu betapa 
sedih untuk melepaskan genggaman
seorang persahabatan 

Akan meninggal 
Ahli-ahli lain . 

Allahu . Tahun depan aku tak tahu la . Aku akan stay dekat sekolah lama atau aku akan sambung pengajian aku ke  kolej . Betapa beratnya aku nak lepaskan diorang semua ni .
Aku hanya mampu mengata

" InsyaAllah , ada rezeki itu lah kehendak saya "

Keputusan muktamad
Apa-apa pun terjadi, aku akan stay sekolah lama sampai aku ambil SPM 2017 . Wahahaha .Alhamdulilah.

Moga dipermudahkan urusan semua muslimin dan muslimat.

Tinggal berapa hari lagi untuk PT3,
Sekejap masa berlalu .
Mengelabah memang ada 
Aku malas nak mengelabah exam je kot .haish. 
Hahaha.

Doakan semua yang bergelar seorang 'pelajar' 
Mencapai cita-cita dan matlamat hidup .
Hahaha . 
InsyaAllah . 
Allahumaamiin .

-31 hari -

-N.A.Jullkanaine-