" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Buat nama gelaran
Wednesday, September 16, 2015 | 12:04 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Alhamdulilah masih bernafas walaupun hari jerebu haha . Semalam pihak sekolah bekalkan 'face mask' untuk digunakan pada pagi waktu persekolahan hingga waktu balik . Aku rasa malas nak guna , aku simpan dalam beg bagi dekat sepupu aku datang rumah. Haha.

So, semalam juga salah seorang rakan sekelas aku minta tandatangan aku mana tau kan . hahaha . cehh . Aku letak je nama aku sendiri . orang semua nama gelaran rekaan semata-mata ._. haha

Buku tadi diberi dekat aku , then aku baca-baca semua kata-kata semangat dalam tu . terjumpa nama "Tengku Nana" Kahkah. Aku gelak habis-habisan . Kawan sebelah gitahu "Aku dulu tak sampai macam ni letak nama tengku ._. hahahaah . 1 kelas kami reka nama tengku . hahahaha . 


Macam pelik bunyi nama tu bila aku singkatkan ._. Hahaha .

"Tengku Afiqah"

Gelaran dalam kelas . Lul sungguhh . aku pun terjebak sama dengan nama macam ni . Adehhh .. -_- Tahniah la kpd kawan aku buat name macam ni . Aku suka-suka >< 


**