" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dia rindu aku ?
Sunday, September 6, 2015 | 10:16 PM | 0Comment

Assalamualaikum yea. yea .

Sebelum dan selepas Trial PT3 aku mimpi ngeri gilaa weyh .

Sampaikan satu saat tu ,
Aku nak stay up . cehh . sebab aku tak nak mimpi ngeri lagi aduiihh .
tak pasal-pasal buat mata panda .

Sebelum Trial PT3 ,

Aku ada kat 1 kawasan ni . Ngeh meremang bulu roma aku ngek .
Entah kawasan mana entah . Aku jalan sorang-sorang tak peneman . 
Tetiba ada cahaya dari arah depan bila aku nak lintas jalan tu . phew 
Aku kena langgar dengar kereta. 
Phew . Terus tersedar dri tidur aku waktu tu . hahaha .

Kali ni . 

Aku mimpi kawan aku sekolah rendah u_u'' 
Rindu betul aku dengan semua orang ,
Semua kawan sekolah rendah
Jarang tegur phew.. 

Dalam mimpi tu . cehh . tolong bayangkan .

Entah lah .
Aku duduk kat 1 pondok ni .hahha.
Then kawan lelaki aku sebelah . 
Depan pondok tu ada tasik . 
Kehh .Cantik  kalau aku dapat jumpa tasik tu + pondok tempat aku mimpi tu u_u
Pastu kan . kawan lelaki aku hulur 
Sampul surat kot aku lupa . hahah
Dia suruh aku baca 

" Tak lama lagi aku nak overseas "


Lepas aku baca tu kan , 

Aku terus lari pergi kawasan mana entah . 
Dan dia pujuk aku . 
Kahkah . 
Mengarut mimpi aku pagi2 hahaha

hahah


Pagi bangun tido .terus scroll down .

jumpa pic dia dekat sekolah dia. 
hahaha . 


Tu je tata . 

Doakan Kak Fiya sihat 

Dan pulihkan ingatan dia mcm dulu .
Allahumma Aamiin